shig Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Fytti dette har jeg venta på :!: Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Jeg kom akkurat inn, skulle på badet, men sjekket MSN først. Der hadde en kompis lagt link til artikkelen. Jeg trykket på linken, og gikk på badet. Men idet jeg gikk ut døren enset jeg overskriften på artikkelen, og tenkte "JAAAA". Moro Endelig, den dagen skal markeres med MINST 3x 1.5L Cola Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Jaggu på tide. Hadde jeg fått en krone for hver gang de har sagt at "nå kommer det snart ut" eller "det kommer ut den og den datoen" så hadde jeg vært rik nå Uansett, dette skal kjøpes ja. Håper det blir like morro som Half-Life var Forresten.. noen som vet om CS: Source er med den "vanlige" versjonen av half-life 2, eller er den kun med i Collectors Edition? Ikke det at jeg egentlig er no stor CS-spiller, men er greit å vite Lenke til kommentar
TST Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 Forresten.. noen som vet om CS: Source er med den "vanlige" versjonen av half-life 2, eller er den kun med i Collectors Edition? Ikke det at jeg egentlig er no stor CS-spiller, men er greit å vite Sitat fra neste siste avsnitt i artikkelen til denne diskusjonstråden: "I butikkene vil dere finne to versjoner av Half-Life 2 i salg. Den vanlige versjonen, til 449 kroner, inneholder Half-Life 2 og Counter-Strike: Source ..." Mer info her: http://gamer.no/art.php?artikkelid=11116 Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 YES! Denne beskjeden har jeg venta år og dag på (bokstavlig talt) Nå vet jeg hva adventstiden skal brukes til Lenke til kommentar
ToXciK Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 EN-DE-LIIIIIIIIIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dette kan jeg i likhet med maaaaaange andre si jeg har ventet på lenge! Tror jeg holder på å få influensa jeg, tror ikke den kommer før om ca. en måned da, huff huff...... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) foresten jeg lurte på en ting; har lyst på nytt skj kort til hl2 feks 6600GT men da må jeg ha PCIe støtte!! fins det hovedkort for AMD64 med PCIe støtte? jeg vil ha!!! Endret 18. oktober 2004 av 2mass Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 foresten jeg lurte på en ting; har lyst på nytt skj kort feks 6600GT men da må jeg ha PCIe støtte!! fins det hovedkort for AMD64 med PCIe støtte? jeg vil ha!!! Ikke ennå. Men jeg vet at det kommende nForce4 brikkesettet til nVidia får PCIe-støtte. Jeg ville venta med å kjøpe til det kom ut, da det får støtte for S-ATA 2, PCI-express og det kommer også ut en SLI-versjon (for å kjøre 2 PCI-express kort sammen). Lenke til kommentar
nord Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 YES! Denne beskjeden har jeg venta år og dag på (bokstavlig talt) Nå vet jeg hva adventstiden skal brukes til for en ide, skal se om det ligger jule kalender fra fjoråret nede på butikken og "telle ned" Lenke til kommentar
nAz-guL Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Må legge til en jippi og en joho jeg og nAz-guL Lenke til kommentar
genesis Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) så vivendi vant? man kan ikke få tak i DVD versjon / DVD kompatibel versjon for under 600kr("599")? Farcry kostet 350kr da det kom (DVD såklart). Skulle tro man ga en bedre pris på ett spill som hl2, som det altså sannsynligvis kommer til å bli veeldig mange kopier av. Endret 18. oktober 2004 av genesis Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 foresten jeg lurte på en ting; har lyst på nytt skj kort feks 6600GT men da må jeg ha PCIe støtte!! fins det hovedkort for AMD64 med PCIe støtte? jeg vil ha!!! Ikke ennå. Men jeg vet at det kommende nForce4 brikkesettet til nVidia får PCIe-støtte. Jeg ville venta med å kjøpe til det kom ut, da det får støtte for S-ATA 2, PCI-express og det kommer også ut en SLI-versjon (for å kjøre 2 PCI-express kort sammen). da tror jeg jeg venter en stund jeg... gidd ikke kjøpe nytt mobo nå også ha et utdatert kort om en mnd el to... PCIe er vel fremtiden... Lenke til kommentar
dmx Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 dette har jeg ventet på i mange måneder nå!!! fest hos meg imorra! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 hmm .. vurderer å oppgradere til dette https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=20960 skjermkortet men lurer på om jeg vil få noe særlig ytelsesøkning tatt i betraktning at resten av maskina er litt gammel?? jeg har nå en AMD 1800+ 512MB DDR PC2100 GF4Ti4200 128MB.. Lenke til kommentar
FFX Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Tenker meg at det blir masseskulk Torsdag den 16 november Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Bare i de mest hardbarka nerdemiljøene.. Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) lol 18 medlemmer som leser denne tråden akkurat nå EDIT: Så dette er altså.... det endelige? Ingen flere plutselige forsinkelser? Jeg bare lurer nå som HL2 kommer ut..... hva har vi da å se fram til? Når dette spillet er runna er det ikke noen grunn igjen til å leve Endret 18. oktober 2004 av Zlash Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Jippi gleder meg sinnsykt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg