*Magnus* Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Kommer Collector's Edition den 26. november? Og i så fall, kommer Elkjøp til å selge den? Vil helst ha Collector's Edition, men leste for en stund siden at den ikke kom til å komme før midt ut i desember eller noe sånt? Men om Collector's Edition kommer den 26. november, kan jeg vente Eg har hørt 26. november men vet ikkje. Noen som kan bekrefte at CE kommer ut 26., eller er det helt feil? Eller er det i det hele tatt ingen som vet? ryktene sier iaf 26.nov Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Har vert mye fram og tilbake, men my gut feeling er at det kommer 26, evt litt før, fordi det er det som kommer fra de mest pålitelige kildene... Jaja, jeg skal poste her hvis jeg ikke har fått telefon fra min lokale spaceworld den 16. Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Åssen skal jeg få skrivd inn etternavnet mitt når jeg kjøper spillet? Den takler ikke norske bokstaver. Jeg har "Ø" i etternavnet mitt. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) skriv o isteden eller hmm.. husker ikke hva som man kan skrive istedenfor ø på engelsk.hmm.. oy ? 5 years down, 20 hours to go!!! Yeah!! Endret 15. november 2004 av 2mass Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 skriv o isteden eller hmm.. husker ikke hva som man kan skrive istedenfor ø på engelsk.hmm.. oy ? Prøver Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 (endret) skriv o isteden eller hmm.. husker ikke hva som man kan skrive istedenfor ø på engelsk.hmm.. oy ? Den "Offisielle" skrivemåten for æ,å og å uten norsk tegnsett er som følger: Æ = ae Ø = oe Å = aa Dette har den fordel at det både er fullt leselig for normenn, og at uttalen på engelsk samsvarer ganske godt med norsk uttale. Endret 15. november 2004 av Dipso Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Teite steam, den vil absolutt ha C: som nedlastningsområde. Har jo ikke mest plass der da. Går det an å trykke cancel og forandre dette? Eller har jeg driti meg ut da? Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 OMG er det mulig å pre-loade til annet enn C: eller? Begynner å hate steam allerede her .. latterlig Lenke til kommentar
emacoolit Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Prøv å installere Steam på en annen drive, og flytt alt innholdet i den opprinnelige mappen dit. Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Prøv å installere Steam på en annen drive, og flytt alt innholdet i den opprinnelige mappen dit. Gjør det, men uninstallet alt sammen. Håper det også funker? :> Lenke til kommentar
emacoolit Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Så klart, det må jo funke. Men dersom du allerede hadde lastet ned 3 GB, så ville det ha vært greiere å bare flytte alt internt. Det var det jeg tok høyde for i mitt generelle og omtenksomme råd.... :!: Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Så klart, det må jo funke. Men dersom du allerede hadde lastet ned 3 GB, så ville det ha vært greiere å bare flytte alt internt. Det var det jeg tok høyde for i mitt generelle og omtenksomme råd.... :!: Ja, det funket. Hadde ikke lastet ned stort så det gjorde ikke noe. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 genail quote fra echtelion på hl2.net "Look at the other scores and base your opinion on them. The game will rock my neighbours boxers off, his socks too, I just don't want to see it happen." Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Ja, gratulerer alle sammen, da var det ute Lenke til kommentar
Pep Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Noen som vet om spillet ligger i butikken i skrivende stund? Elkjøp feks? Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Sitter her med et eksemplar!! Eneste er at jeg må jobbe med prosjekt i dag, de andre tvinger meg!! HJEEELP!!! Lenke til kommentar
emacoolit Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Nå har jeg spilt det litt (i lunsjen). Det ser enormt kult ut, og jeg gleder meg til å kunne fortsette. Men: det er litt lange lastetider, og så er det noe lagging (på min PC). Men det blir nok en stor spillopplevelse!!! Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Oooo jeg klarer ikke å vente!!! Har følt meg som en zombie de siste dagene bare går tankeløst omkring uten å bry meg med omverdenen. Jeg får trolig spillet på onsdag eller torsdag tilsendt. Bare det å tenke at folk faktisk sitter å spiller spillet nå gjør meg svimmel og ør gleder meg, gleder meg, gleder meg Lenke til kommentar
Xzan Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Noen som vet om spillet ligger i butikken i skrivende stund? Elkjøp feks? Yepp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg