Windoge Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 har noen skuddsikker info om når colllectors edition kommer? Nøyaktig samtidig som standard utgaven (elkjøp) Mens andre sier den kommer senere. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Mener at Gabe/Vivendi/valve har sakt den dommer den 26.nov Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Wee, fant ut at jeg har prosjekt på mandag, så da tar jeg meg litt fri og drar ned til byen kl 9 Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Wee, fant ut at jeg har prosjekt på mandag, så da tar jeg meg litt fri og drar ned til byen kl 9 host host.kommer tirsdag, ikke mandag.host host Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 til dere som skal i butikken 16.nov.. kan dere bare sjekke om dere ser noen svarte bokser med collectors edition i hyllene? og poste her om det er eller ikke er... takk Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 til dere som skal i butikken 16.nov.. kan dere bare sjekke om dere ser noen svarte bokser med collectors edition i hyllene? og poste her om det er eller ikke er... takk de kommer 26.nov Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Wee, fant ut at jeg har prosjekt på mandag, så da tar jeg meg litt fri og drar ned til byen kl 9 host host.kommer tirsdag, ikke mandag.host host host, ja jeg vet, skrivefeil. har forøvrig prosjekt hele uka Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Wee, fant ut at jeg har prosjekt på mandag, så da tar jeg meg litt fri og drar ned til byen kl 9 host host.kommer tirsdag, ikke mandag.host host host, ja jeg vet, skrivefeil. har forøvrig prosjekt hele uka ok Lenke til kommentar
ZeroFlameX Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Nå får vi håpe at ikke vivendi blir utsatt for et terror angrep da Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 (endret) arg, fikk tigget meg til en DvD med HL2 hos en Spaceworld i oslo. men fordi den må bli godt kjent av Steam. står det bare you have a locked copy of HL2 on you computer. if you pre order it now you will be able to play on the oficial release date. men jeg har da betal alt jeg, vil ikke betale 2 ganger. jeg regnet med at jeg ikke fikk spille det før på tirsdag. men at jeg må betale for den 2 ganger er dårlig Edit. ok registrete spillet nå med cd key. på steam, og nå sier de at så fort spillet spilles vil jeg kunne spille det Endret 12. november 2004 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Gunfreak 19: You Lucky Dog!! Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Gunfreak 19: You Lucky Dog!! Oh yes, jeg var i Oslo i går Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Gunfreak19, du har ikke et bilde av dvd'en? Ikke at jeg ikke tror deg, men liker bare å se det Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 hvis du ser på HL forumet, har jeg posta 2 bilder Lenke til kommentar
Pug Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Kommer Collector's Edition den 26. november? Og i så fall, kommer Elkjøp til å selge den? Vil helst ha Collector's Edition, men leste for en stund siden at den ikke kom til å komme før midt ut i desember eller noe sånt? Men om Collector's Edition kommer den 26. november, kan jeg vente Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Kommer Collector's Edition den 26. november? Og i så fall, kommer Elkjøp til å selge den? Vil helst ha Collector's Edition, men leste for en stund siden at den ikke kom til å komme før midt ut i desember eller noe sånt? Men om Collector's Edition kommer den 26. november, kan jeg vente Eg har hørt 26. november men vet ikkje. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Syyykt azz! lurer virkelig på hvordan oppførselen min på skola kommer til å bli på tirsdag! Kommer jeg til å sove, eller i allfeall ikke høre på hva som blir sagt (som til vanlig), eller kommer jeg til å være heeelt våken og være såååå ivrig på å komme hjem til STEAAM! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 [iC' date=13/11/2004 : 23:49] Syyykt azz! lurer virkelig på hvordan oppførselen min på skola kommer til å bli på tirsdag!Kommer jeg til å sove, eller i allfeall ikke høre på hva som blir sagt (som til vanlig), eller kommer jeg til å være heeelt våken og være såååå ivrig på å komme hjem til STEAAM! oppførselen din kommer til å være ikke tilstedeværende iom at du skulker for å spille hl2 Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 [iC,13/11/2004 : 23:49] Syyykt azz! lurer virkelig på hvordan oppførselen min på skola kommer til å bli på tirsdag!Kommer jeg til å sove, eller i allfeall ikke høre på hva som blir sagt (som til vanlig), eller kommer jeg til å være heeelt våken og være såååå ivrig på å komme hjem til STEAAM! oppførselen din kommer til å være ikke tilstedeværende iom at du skulker for å spille hl2 Skal ikke skulke... Om jeg hadde vært hjemme, så hadde jeg heller brukt en studiedag. Skulker ikke, jeg... Lenke til kommentar
Pug Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Kommer Collector's Edition den 26. november? Og i så fall, kommer Elkjøp til å selge den? Vil helst ha Collector's Edition, men leste for en stund siden at den ikke kom til å komme før midt ut i desember eller noe sånt? Men om Collector's Edition kommer den 26. november, kan jeg vente Eg har hørt 26. november men vet ikkje. Noen som kan bekrefte at CE kommer ut 26., eller er det helt feil? Eller er det i det hele tatt ingen som vet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg