smetho Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Dersom en ser på http://www.steampowered.com/?area=news så ser en an det var enda en fix Lenke til kommentar
ÖzzY Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Doug Lombardi: New content for CS: Source is forthcoming, as is Day of Defeat: Source and more. Please stay tuned. Nytt map? Nye våpen? Dette høres lovende ut Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 16.november blir 2004's nest beste dato. Kun slått av fredag den 13.august HURRA! Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) Doug Lombardi: New content for CS: Source is forthcoming, as is Day of Defeat: Source and more. Please stay tuned. Nytt map? Nye våpen? Dette høres lovende ut Hvor fikk du det fra? Njaal Edit: Sorry fant det Endret 24. oktober 2004 av Njaal[NOR] Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 16.november blir 2004's nest beste dato. Kun slått av fredag den 13.augustHURRA! så du tror D3 er bedre enn HL2? Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 16.november blir 2004's nest beste dato. Kun slått av fredag den 13.augustHURRA! så du tror D3 er bedre enn HL2? Jeg digger Doom3, men på en annen side så digger jeg HL1 også. Men jeg tror at Doom3 blir å slå HL2 på min Topp 10 liste. Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Genialt, spillet kommer 1 dag etter stipendet kommer inn på konto ehhe! *gledeseg nå* Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Så... Er det noen som har funnet collectors edidion på noen webshop i norge enda? Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Hvis man bestiller CE versionen på nettet nå. får man den før release daten i butkkene ? eller blir den sendt den dagen eller ? Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) Så... Er det noen som har funnet collectors edidion på noen webshop i norge enda? Jeg ser den ligger på cd-on.com: link Men.. Er det noen som vet release-daten på Half-Life 2 Collectors Edition? Kommer CE ut den 16. Nov. sammen med Half-life 2 "standard"? edit: fiksa url (frames ) Endret 24. oktober 2004 av ZiggWarth Lenke til kommentar
laserskriver Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Så... Er det noen som har funnet collectors edidion på noen webshop i norge enda? Jeg ser den ligger på cd-on.com: link Men.. Er det noen som vet release-daten på Half-Life 2 Collectors Edition? Kommer CE ut den 16. Nov. sammen med Half-life 2 "standard"? edit: fiksa url (frames ) jepp Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Men får visst ikke bestilt der ennå.. Får håpe de fikser så det går an å bestille i nærmeste fremtid Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Dette skal bli deilig.. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 tenk på at nå ligger det massevis av ferdige eksemplarer av HL2 på forksjellige fabrikker rundt omkring i verden...jeg vil ha nå!!! Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Dette blir vel som å banne i kirka... men tenk om spillet ikke innfrir... Ja det har fått gode reviews... men det gjorde jo også DOOM3 uten at det var sinnsykt bra. En annen faktor kan være at spillanmeldere som får anmelde spillet før det havner i hyllene ofte er litt rause med prosentene og "god-ordene". Samt alle forventningene til dette spillet. Seriøst, dette spillet må jo revolusjonere HELE spillverdenen for å ikke floppe med alle de skyhøye forventningene... Stakkar Gabe... flopper det bare littegrann -> hans ass! Men dog, spillet blir sikkert konge! Men vet ikke om det er godt nok for folk at det blir konge. Virker som det må være über-hallik-konge-SJEF!! Får håpe det innfrir... Jeg har også forventninger til spillet, synes 1eren er helt grei... ikke noe mer... men godt over middels med innsalg av topp kvalitet. Blir en spennende tid vi går i møte på gamerfronten... Lenke til kommentar
TCi Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Dette blir vel som å banne i kirka... men tenk om spillet ikke innfrir...Ja det har fått gode reviews... men det gjorde jo også DOOM3 uten at det var sinnsykt bra. En annen faktor kan være at spillanmeldere som får anmelde spillet før det havner i hyllene ofte er litt rause med prosentene og "god-ordene". Samt alle forventningene til dette spillet. Seriøst, dette spillet må jo revolusjonere HELE spillverdenen for å ikke floppe med alle de skyhøye forventningene... Stakkar Gabe... flopper det bare littegrann -> hans ass! Men dog, spillet blir sikkert konge! Men vet ikke om det er godt nok for folk at det blir konge. Virker som det må være über-hallik-konge-SJEF!! Får håpe det innfrir... Jeg har også forventninger til spillet, synes 1eren er helt grei... ikke noe mer... men godt over middels med innsalg av topp kvalitet. Blir en spennende tid vi går i møte på gamerfronten... Doom 3 er nok bare et eksempel på at ingen turte gi spillet lav score pga Id software sitt rykte.. Grunnen til at Doom 3 floppet slik det gjorde er fordi Id hadde bare konsentrert seg hovedsaklig på grafikk og stemning. Med Half Life 2 blir det annerledes, Valve har utvidet gameplayet fra Half Life og videreført det. Manipulator'en er et godt eksempel på dette. Nesten alle reviews sier at Half Life 2 er bedre enn forventet, det sier en del spør du meg med all den forventningen spillet har. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 spørs om jeg satte meg på "Overvåke produktet" på Cdon.com. Det sekundet Collectors Edition er mulig å bestille fra cdon, så skal jeg være der å trykke på bestill... 499kr er da ikke så rent ille for en Collectors Edition. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 nei mange vanlige spill koster da det samme.. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Dette blir vel som å banne i kirka... men tenk om spillet ikke innfrir...Ja det har fått gode reviews... men det gjorde jo også DOOM3 uten at det var sinnsykt bra. En annen faktor kan være at spillanmeldere som får anmelde spillet før det havner i hyllene ofte er litt rause med prosentene og "god-ordene". Samt alle forventningene til dette spillet. Seriøst, dette spillet må jo revolusjonere HELE spillverdenen for å ikke floppe med alle de skyhøye forventningene... Stakkar Gabe... flopper det bare littegrann -> hans ass! Men dog, spillet blir sikkert konge! Men vet ikke om det er godt nok for folk at det blir konge. Virker som det må være über-hallik-konge-SJEF!! Får håpe det innfrir... Jeg har også forventninger til spillet, synes 1eren er helt grei... ikke noe mer... men godt over middels med innsalg av topp kvalitet. Blir en spennende tid vi går i møte på gamerfronten... Doom 3 er nok bare et eksempel på at ingen turte gi spillet lav score pga Id software sitt rykte.. Grunnen til at Doom 3 floppet slik det gjorde er fordi Id hadde bare konsentrert seg hovedsaklig på grafikk og stemning. Med Half Life 2 blir det annerledes, Valve har utvidet gameplayet fra Half Life og videreført det. Manipulator'en er et godt eksempel på dette. Nesten alle reviews sier at Half Life 2 er bedre enn forventet, det sier en del spør du meg med all den forventningen spillet har. Nei, spillet blir en total flopp! møkkaspill!..........dotdot........ :!: - Det kommer til å bli tidenes spill, går ikke ann å forklare med ord HL og HL2 kommer nok til å bli på en delt førsteplass over beste spill hos meg, HL konseptet RULER!!!1!!!1 Lenke til kommentar
Biffer'n Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Alle har skyhøye forventinger. Men hva slags forventinger er det dere egentlig har? Så lenge jeg får vandre rundt i City 17 med manipulatoren min og den gode stemninga som fantes i 1'ern er jeg fornøyd. Og så skal det selvfølgelig være en god historie med mange overraskelser og tvister på lur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg