eranro Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Må nesten le....visse her er til og med misfornøyd når spillet faktisk er gått gull. Hva forventer dere egentlig? At du skal få besøk hjemme med en egen gullbelagt DVD med spillet på når nyheten slipper? Er dere så utrolig spesielle i forhold til resten av verden? Bortskjemte drittunger! Nå skal vi feire, ikke syte! Syter ikke jeg. Bare litt skuffa. Hadde tenkt meg, etter all rykteflommen i helga, at det ville være mindre enn en måned til jeg faktisk kunne spille spillet. Det kan vi jo ikke, så akkurat så VELDIG mye har vi jo ikke å feire. Å vite når lanserings-datoen er gjør ventetiden verre, synes jeg. Lenke til kommentar
Azper Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Det var Fmeg på tide. Gjett om jeg skal stå i den lokale spillsjappa med 500lapp i hånda og store forhåpningsfulle øyne. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Får ikke skjermkortet mitt før om 2 måneder. Sitter med et 32MB kort nå. Gammelt Radeon-kort som jeg bruker midlertidig fordi jeg solgte mitt 6800 GT til fordel for en god LCD. Lenke til kommentar
Royal Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Trodde ikke det skulle gå an å bli så ekstase som jeg er nå over et data spill Sinnsykt.. Skal bli morro å sperre seg inne i vinter med hl2 og alle moddene. Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Dette er gode nyheter, men jeg tror det ikke før jeg sitter og aktiverer spillet gjennom steam... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 WOHOO! Kjøpte HL2 Silver i går eller noe på Steam, nå vet jeg også at jeg slipper vente så enormt lenge mer før jeg faktisk får spille gullperla i pakken Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Nå er vel alle nerdene glade. Lenke til kommentar
Hellslayer Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Da var penger lagt til side slik at jeg kan gå i butikken og shoppe spill den 16 november Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) OMFG, det er lansert via Steam. EDIT: Man kan kjøpe det altså. Endret 18. oktober 2004 av Atomet Lenke til kommentar
Vice Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 16. er på en tirsdag, e det ikke mer trolig at det blir 18 eller 19 her på haugen? Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) OMFG, det er lansert via Steam. EDIT: Man kan kjøpe det altså. Sånt kan du spare deg for... edit: Ser du har redigert, men skjønte ikke vitsen med å skrive det.. alle visste jo det.. Endret 18. oktober 2004 av Gullegutt Lenke til kommentar
Blib Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 OMFG, det er lansert via Steam. EDIT: Man kan kjøpe det altså. Det har vel vært mulig å kjøpe HL2 via Steam i ukesvis nå Forresten tror jeg nok at Vivendi vil ha spillet ut OVERALT den 16. Spillet kommer nokså definitivt til oss også da Lenke til kommentar
nord Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 heller 16.november enn 23.november håper ikke steam krasjer da spillet skal aktiveres Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 OMFG, det er lansert via Steam. EDIT: Man kan kjøpe det altså. Sånt kan du spare deg for... edit: Ser du har redigert, men skjønte ikke vitsen med å skrive det.. alle visste jo det.. Hehe, ok da. :!: Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 OMFG, det er lansert via Steam. EDIT: Man kan kjøpe det altså. Sånt kan du spare deg for... edit: Ser du har redigert, men skjønte ikke vitsen med å skrive det.. alle visste jo det.. Hehe, ok da. :!: Lenke til kommentar
TCi Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Dette feires med en flunkende ny avatar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg