Gå til innhold

Half-Life 2 lanseres 16. november (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vet jeg maser, men jeg må være helt sikker: Er det ingen sjangse for at HL2 kommer til å få 16års grense?

Er aldersgrensen virkelig ett så ekstremt stort problem? :ermm: Om du er 10 år er det ikke noe problem å får tak i det uansett. For det første, er det mange butikker som bare vil selger og av den grunn driter i aldersgrensen. For det andre så er det alltid noen som kan kjøpe det for deg...... Ser rett og slett ikke problemet

mora mi driter ikke i det :cry:

Så morra di ser over alle spill du kjøper eller får tak i før hun gir deg lov til å spille dem? Går vel an å spille utenat hun merker det?

ja, når jeg laster de ned.

eller klipper bort aldergrense merkinga på kåvvere.

Endret av laserskriver
Lenke til kommentar
Jeg vet jeg maser, men jeg må være helt sikker: Er det ingen sjangse for at HL2 kommer til å få 16års grense?

Er aldersgrensen virkelig ett så ekstremt stort problem? :ermm: Om du er 10 år er det ikke noe problem å får tak i det uansett. For det første, er det mange butikker som bare vil selger og av den grunn driter i aldersgrensen. For det andre så er det alltid noen som kan kjøpe det for deg...... Ser rett og slett ikke problemet

Så morra di ser over alle spill du kjøper eller får tak i før hun gir deg lov til å spille dem? Går vel an å spille utenat hun merker det?

ja, når jeg laster de ned.

eller klipper bort aldergrense merkinga på kåvvere.

Det høres ut som morra di er mann, nemlig faren min :D:D

Fikk ikke spille skytespill før jeg var 15. Det var irriterende å måtte skjule alt hele tiden, men det stoppa meg aldri ;)

Lenke til kommentar

Det viser seg at du trenger en Steam konto for å aktivere Half Life 2, selv med retail versjonene. Etter aktiveringen kan du selfølgelig spille det "offline".

Response (JonH) 10/19/2004 01:18 PM

Hello,

"Will it require setting up a STEAM account so that the game can be authenticated ONLINE at install time? (and then play OFFLINE)"

Exactly, this is how the game will be 'activated'.

Lenke til kommentar
Det viser seg at du trenger en Steam konto for å aktivere Half Life 2, selv med retail versjonene. Etter aktiveringen kan du selfølgelig spille det "offline".

Hello,

"Will it require setting up a STEAM account so that the game can be authenticated ONLINE at install time? (and then play OFFLINE)"

Har vel vert kjent lenge, men jeg ser nå ikke på det som noe negativt. Er selvfølgelig kjipt for de som ikke har noen form for internettforbindelse.....

Lenke til kommentar

Hello,

Har vel vert kjent lenge, men jeg ser nå ikke på det som noe negativt. Er selvfølgelig kjipt for de som ikke har noen form for internettforbindelse.....

Det høres jo helt tragisk ut. Tror egentlig ikke at det kommer til å bli et krav at man ha internettforbindelse for i det hele tatt å få spilt spillet. Hvis man må begynne med "aktivisering" og sånt piss tror jeg kanskje jeg vurderer "demo-versjonen" av spillet istedet. :mad:

Lenke til kommentar

Da tar du dvd cd og legger i et annet cover orginal coveret gjemmer du et sted.. litt leit å gjemme coveret da.. :(

Det enkleste her er vell å ta ut papiret og snu det på vranga så du får et blankt cover (forusatt at det er et standard dvd cover)

Lenke til kommentar
å hvordan aktivisrere man hl2 via steam ?

Man skriver inn CD-Key'en i Steam ;)

"hvordan" steam trenger man ?

Kan man bruke steamen som er på 6** Kb ? inneholder INGEN spill..

Elller trenger man steamen som har alle dise spillene ?

Kan gi gi meg link til den steamen jeg trenger ? hvis det er noe forskjell..

Lenke til kommentar

hihi

Det som er tingen med Steam er at du laster ned spillene til din pc via internett.

Så det er samme hvilken av de du velger, når du har registrert cd-key/eller kjøpt via steam lastes spillene automatisk ned til din pc :)

Ganske genialt egentlig :)

Njaal

Lenke til kommentar
' date='22/10/2004 : 01:53']

hihi

Det som er tingen med Steam er at du laster ned spillene til din pc via internett.

Så det er samme hvilken av de du velger, når du har registrert cd-key/eller kjøpt via steam lastes spillene automatisk ned til din pc :)

Ganske genialt egentlig :)

Njaal

Lastes det ned på pcen selv om jeg har den på DVD ?? skal ikke ha den via steam. vil ha den fysisk :p

Lenke til kommentar

Valve har faktisk ingen planer om noen MP til Half Life 2. Heldigvis så er det noen modder på veg med DM for HL2.

Q. Are there any plans for a standalone Half-Life 2 multiplayer part, deathmatch, co-op, somewhere down the line?

Doug Lombardi: Nope.

Lenke til kommentar

Steam er et program som krever en konto hos VALVe, og som organiserer spillene som VALVe har laget. Du laster ned en liten installeringsfil, installerer det, og så tar programmet kontakt med VALVe over internett. Du blir da bedt om å opprette en konto, med e-post adresse, brukernavn, og passord. Dette er gratis, og tar noen minutter. Så blir det opp til deg hva Steam skal organisere av spill. Har du en gammel versjon av HL liggende på harddisken, så konverterer den spillet, og legger en ny mappe/fil for HL i Steam-mappa. Når du kjøper HL2, så blir det da underlagt Steam-programmet (mao så blir Steam mest sannsynlig installert samtidig med HL2, og aktiviseringen skjer automatisk).

Det er tragisk at VALVe forutsetter at kjøperne må ha internettforbindelse for å kunne spille HL2. Men de tjener selvfølgelig mer penger på å gjøre livet surt for pirat-brukerne.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...