Makki Skrevet 19. mai 2002 Del Skrevet 19. mai 2002 Jeg har et gammelt QDI Brilliant I eller noe sånt:) Har nå en 30GB harddisk og tenkpå på å kjøpe en 80GB.Spørsmålet mitt er: kommer kortet til å "se" en så stor disk?! Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 19. mai 2002 Del Skrevet 19. mai 2002 Tja, det spørs hvor gammelt QDI kortet ditt er. På noen nyere QDI kort kan en BIOS oppdatering hjelpe. Jeg har et QDI BrillianX 1S/2000 selv som jeg fortsatt bruker, men har aldri hatt større en 40GB disk på det. Det er vel ca. 2 år gammelt (kjøpte det hos Clas Ohlson våren 2000, du har ikke kjøpt ditt hos Clasern du også vel? Eneste stedet i Norge jeg har sett som selger de kortene). Uansett, ta en titt på support-siten til QDI, står litt om harddisker og BIOS i Q&A og du kan laste ned nyere BIOS. QDI European Support Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 19. mai 2002 Del Skrevet 19. mai 2002 greit at clas olson har mye rart, men hovedkort? hadde jeg aldri kjøpt der ass. Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 19. mai 2002 Del Skrevet 19. mai 2002 Quote: Den 2002-05-19 20:17, veggiss skrev:greit at clas olson har mye rart, men hovedkort? hadde jeg aldri kjøpt der ass. Og hvorfor ikke? QDI hovedkort er ikke noe spesielt dårlige kort. Brukt mitt sammen med en PIII 650 uten problemer helt frem til nå jeg. Og jeg fikk det billig siden jeg jobba der når jeg kjøpte det da... :razz: Lenke til kommentar
Makki Skrevet 19. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2002 TAKK! Hehe, jeg fant ut at biosen min er fra 31-Jul-1998 v 1.2SL. Det er ikke bra;) Kortet kjøpte jeg på ArData i Molde,det er ca 2-3år gammelt. Kanskje det er lurt å laste ned nyeste BIOS UPDATE fra 11-Jan-2002 (Support 76.8GB HDD) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå