HPh Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Hei hei, jeg ser etter ett OK skjermkort til familie PCen hjemme (har innebygd nå) og siden jeg ikke har orka å følge med på den rivende utviklingen av datautstyr, har jeg null peiling på hva som er bra og ikke bra for tiden. Så da hadde det vært topp om noen av dere kunne komme med noen forslag. Har en AMDXP2000 med 768 mb. Kritereier: 1: Pris? pappa skal betale, men tror ikke han er hypp på å legge ut tusenvis av spenn på denne herligheten 2: Så støysvakt som mulig 3: Er ikke vitsi med noe overkill heller. Det var vel det takk som byr og fred ut. Lenke til kommentar
eyvind1 Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Geforce 6800LE, har vel en overkommelig pris skulle jeg tro Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Er det AGP slott på hovedkortet da? Og hvilken pris hadde du tenkt? Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Hva skal maskinen brukes til? Siden det ikke skal koste så mye ville jeg kjøpt et gForce 4 Ti kort på QXL for noen hundre lapper. Lenke til kommentar
HPh Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 Jepp har AGP plass på hovedkortet, står ihvertfall i manualen. Hva den skal brukes til. Tja er ikke jeg som bruker den. Lillebroen min maser om at fifa2004 har så dårlig grafikk. Mulig det har noe med oldis skjermen og gjøre også (klarer ikke mer enn 1024* 768, og da er halve bildet utafor også ). Må nok ha ny skjerm også, da går det nok å finne noe brukt. Sannsynligvis får han nok øynene opp for andre mer krevende spill også, så da hadde det vært greit å sitte på noe annet en nforce2 sitt innebygde da. Pris? aner ikke egentlig. Vet det er litt dumt. Kan jo tippe da. Si tusenlappen-1500. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Ingen vits i å kjøpe et top-end grafikkort uten å bytte ut prosessoren også, så var jeg deg ville jeg gått for et R9600XT eller R9800Pro. Kanskje et 6800LE, evt. Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) Det med skjermen er bare å justere,enten i windows eller når han er inne i spillet. Edit:Med justeringen mulighetene som er på skjermen. Endret 18. oktober 2004 av ghbing Lenke til kommentar
HPh Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 Den skjermen er sikkert eldre en morra mi og hun er gammal Vet det går an å stille på det, men det er tungvint å flytte på skjermbildet hver gang man åpner ett spill, og så tilbake når man avslutter spillet. Tror jeg går for ett av radeon korta, hvis jeg har skjønt det riktig så er de en god del mindre støyende enn geforce korta? Må bare konsultere papsen og få godkjenning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå