MagE Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 hei, jeg har tenkt og kjøpe ny ram og klokke litt, så det er en ok overklokkingsram jeg er ute etter. den må kjøre 400MHz og vere på 512MB. skal handle på www.PSdata.no Har sett litt på denne: http://psdata.no/prodsearch.asp?it=106023&urlAction=details (det er DDR ram) Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Tja, det er jo vanlig value ram, så er du uheldig så klokker de lite, har du flaks så klokker de mye. Ser fra specsene dine at du har 2800+, så du skal vel øke FSB'en opp mot 200MHz så da vil jo 3200 ram holde Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Den må kjøre på 400 MHz, og den må være overklokkingsvennlig? Hvorfor ikke bare kjøpe noe som er beregnet for høyere frekvens i utgangspunktet? Eller er det stramme timings du er ute etter? Lenke til kommentar
MagE Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 jeg vet egentli ikke så mye om overklokking men hk'et greier ikke mer enn 400MHz. men dersom man kan klokke mer med høgere MHz så kan jeg jo alltids kjøpe noe med lit mer MHz. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå