Gå til innhold

Irriterende problem ved DVD-avspilling!

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg fikk plutselig (og jeg vet ikke helt hvorfor) et svært irriterende problem når jeg skal se DVD-film på PC. Dette gjelder alle programmer jeg har som kan spille av DVD-plater. Jeg har rippet noen DVD'er (for at det skal gå raskere) til HD - dette er opplærings-DVDer for software jeg bruker på jobb - Total Training. Vel, tidligere når det fungerte kunne jeg legge f.eks PowerDVD oppå After Effects mens jeg jobbet og kunne følge DVDen samtidig som jeg jobbet med programmet.

Så til det merkelige - jeg får ikke bilde i DVD-spiller når jeg bytter fra AfterFX og til PowerDVD - lyden hører jeg men bilde forsvinner. Minimerer jeg AfterFX kommer bildet igjen!! :hmm: (Win Media Player 10, PowerDVD, ZoomPlayer, Nero Vision etc)

Noe annet er at når jeg høyreklikker i bildet (på filmen), skinner filmen igjennom menyen og gjør den nesten uleslig - dette gjeler ALT jeg legger over PowerDVD mens det er oppe og kjører, også når det er minimert vil dette skje....

Så!, hva er galt her?? - jeg skjønner ikke at noe slikt kan skje sånn helt uten videre...jeg har forsikret at det ikke er hverken virus/spyware eller liknende...Norton finner ikke noe - ikke Ad-Aware heller..kan noen hjelpe meg - begynner å bli nokså irritert her jeg sitter.......

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke noen som kan hjelpe meg??

Dette går ann og leve med, men det at jeg ikke kan blåse opp bildet til fullskjerm er et større problem!! - hva er galt? Det er jo ikke så ofte jeg gidder og se DVD på min PC, men at ikke muligheten er der bekymrer meg....ser ut som om jeg må formatere....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...