Enceladus Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Jeg skulle installere et spill på pcen, men installasjonen klikket underveis slik at jeg satt med halvparten av spillet på hardisken. Proplemet nå er at jeg ikke får slettet spillet skikkelig fra "add remove programs" Uansett hva jeg gjør nekter spillet å slette seg fullstendig. Det går heller ikke ann å innstallere spillet på nytt over den gamle installasjonen, da prøver den automatisk å uninstallere de restrerende filene uten reultat. De ligger fortastt i "add remove programs" og spillet nekter fortsatt å starte installasjons setupen. Virkelig irriterende Går det ann å tvinge filene til å slettes fra "add remove programs" uten å måtte formatere maskinen? isåfall hvordan? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Tror det er noen programmer som kan fixe det. Tror et het TweakXP, eller noe sånt. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Bruk TuneUp Utillities 2004 sin Uninstall manager + Registry Cleaner. Skulle hjelpe på saken det. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) Takker, laster ned programmene og tester funket fint dette, så har jeg lært noe nytt i dag også. Endret 18. oktober 2004 av Gammelsko Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Feilpostet i Annet om Hardware. Skulle være ganske åpenbart at denne skal i Windows. Flyttet Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 Feilpostet i Annet om Hardware. Skulle være ganske åpenbart at denne skal i Windows. Flyttet he he ups... ikke for å vere frekk men jeg finner ikke windows, har scrollet siden opp og ned men ser den fortsatt ikke fant den derimot her http://forum.programmer.no/?c=9 om det var den du refererte til. Er ikke så mye innom programmer.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå