bolle100 Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 nå i helga begynte internette å gå veldig sakte. har ringt tiscali og di sa at alt var i orden med linja så det er noke galt med maskina... noken som veit ka det kan vere og korleis eg kan fikse det? har prøvd adaware og norton men merker ingen forskjell. Lenke til kommentar
bolle100 Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 ingen som har en løysing på problemet? Lenke til kommentar
rlz Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Prøvd speedometer på IT Avisen for å sjekke hastigheten? Lenke til kommentar
johanf Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Hvor bor du sånn ca, bolle? _ johanf Lenke til kommentar
bolle100 Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 bor i sogn og fjordane.. hastighet ca 30kbits. Lenke til kommentar
MrA Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) Hvis du er i Nord-Norge, sjekk driftsmeldinger. Jeg er i Tromsø, og linja er vanvittig treg. EDIT: hum, ok. glem det Endret 18. oktober 2004 av MrA Lenke til kommentar
bolle100 Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 absolutt ingen som har peiling på ka problemet kan vere?? begynner å bli sinnsykt irritert på at nettet går så sakte nå!!!! Lenke til kommentar
johanf Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Grunnen til at jeg spurte, er for at jeg har samme problemet. Det oppstod sånn plutselig på søndagen, tror jeg. Det er pokker så irriterende. Jeg har ikke ringt Tiscali enda, men regner med jeg gjør det i morgen - det er jo ikke bare meg som har problemer. Kanskje det er noe som ikke stemmer, sentralt hos Tiscali? Det må iallfall sjekkes opp litt. _ johanf Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Kan prøve å restarte modemet. Lenke til kommentar
bolle100 Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 har restarta modemet og det virka ikke.. har funnet ut at det er noke med maskinene får eg prøvde med en annen data og der funket det helt fint.. Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Sjekk spy/adware/virus. Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Ok men viss du ikkje orker å leite etter feilen den det raskaste være å slette c: å legge os inn på nytt. Men prøv å slett ipx å legg den inn igjenn :-) Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Er ikke tiscali kjente for krøll med det meste!? Har hatt Catch i over et år og ikke _en_ gang har jeg opplevd trøbbel! Og jeg bruker pc'en mellom 5-10 timer hver dag.. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Jeg snakka akkurat med Tiscali og fyren på kundeservice mente det var problemene de hadde i nord-norge som forplantet seg nedover. Men for sikkerhets skyld ville han at jeg skulle ta noen tester og sende resultatet til de i morgen, så jeg får vel gjøre det da. Ang. bruddet de har på linja i nord-norge, kunne han ikke si noe om når det skulle bli ferdig for det viser seg å være mer alvorlig enn først antatt. Selv om det er irriterende, kan jeg leve med en treg linje i noen dager til. _ johanf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå