Smidt Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 det første jeg tenkte på når jeg så siden var at headeren er sterkt inspirert av PoleCat sin paradoxia.org ellers er siden grå og kjedelig, lite grafikk kanskje du kan legge inn noe for å skille meny og innhold det er ikke en dum idè å ha en annen bakgrunnsfarge enn fargen bak innholdet. skaper variasjon (altså større forskjell) er hovedsaklig 2 farger som går igjen, oransje og svart ( i forskjellige nyanser) prøv å legg inn flere farger som matcher. det vil gjøre siden litt mer spennende og Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Jeg er faktisk ganske enig med Lokaltog der.. Men skulle ikke forundre meg om trådstarter har vert inne på paradoxia en liten tur Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Grått og stusslig det her zyth.. Gamle siden din var bedre IMO. Bruk fargepenselen, og sett tilfeldig sitat under linkene eller noe. Synes det hadde blitt bedre jeg Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 (endret) Bare så det er helt klart: Har ikke sett på paradoxia.org. Hva er morroa med å kopiere en side(enda mindre moro når alle her på hele forumet tydligvis vet om den også) Kommer ny side om en stund, starta helt fra bunnen av. (BTW: PoleCat sin header er jo hysertiks forskjellig da, kom ikke å si at innholdet er likt. Eneste like trekk er avis-opplegget. Hos meg står det Breaking news og Zythius med STOR skrift og i PoleCat sin står det Blog og demotation, shocking news merker man knapt ved første øyekast) Endret 19. oktober 2004 av Zythius Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Bare så det er helt klart: Har ikke sett på paradoxia.org. Hva er morroa med å kopiere en side(enda mindre moro når alle her på hele forumet tydligvis vet om den også) Kommer ny side om en stund, starta helt fra bunnen av. Da beklager jeg for at jeg sa det, men jeg tror at du har sett det designet der en gang før, da hadde den en annen adresse (husker ikke helt, men mest sansynlig http://blog.demoted.org) Kanskje du ikke husker Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 Husker? Har nesten aldri vært på denne delen av forumet jeg, holder meg til hw.no sin del. Tror jeg har 3 innlegg i dette forumet. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Husker? Har nesten aldri vært på denne delen av forumet jeg, holder meg til hw.no sin del. Tror jeg har 3 innlegg i dette forumet. At du ikke husker at du har sett det før. Men du vet vel best Foresten så har du 9 innlegg i denne delen Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Kan jeg få anbefale: www.w3schools.com Genialt enkelt - ganske enkelt genialt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå