Gå til innhold

Hva synes dere om denne?

Anbefalte innlegg

Nå har jeg snekret sammen en side. Dette er jeg langt fra mester og jeg vil bli bedre.

Jeg tar i mot råd på alt fra fiksing på banner, fargevalg, font(er verdana ja :p ) til menysystem.

Siden er litt enkel nå men det kan jeg fikse på etterhvert, jeg får sikkert litt feedback herfra.

Be nice! :!:

(NB: Kommer ikke bannern på toppen opp på din pc? Det er noe rart med det, virker som det jeg har lastet opp tar tid før det "fungerer")

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ikke så veldig lik egentlig, er jo bare samme ideen med en avis.. syns du bare kan beholde den visst du vil. folk henter inspirasjon hos andre hele tiden i alle kreative yrker. du kan evt sende en pm til polecat og spørre om det er greit visst folk har noe imot at du bruker den..

Lenke til kommentar
ikke så veldig lik egentlig, er jo bare samme ideen med en avis.. syns du bare kan beholde den visst du vil. folk henter inspirasjon hos andre hele tiden i alle kreative yrker. du kan evt sende en pm til polecat og spørre om det er greit visst folk har noe imot at du bruker den..

Det er ikke bare at det er en avis, det er også teksten - "Shocking News..."

Akkurat nå er den ikke helt lik men før på blogen til PoleCat sto det "Shocking News:

PoleCat goes......"

Tror jeg :roll:

Lenke til kommentar

Jeg fikk definitivt ikke følelsen av at jeg hadde sett dette før. Om ingen hadde nevnt headeren til PC tror jeg ikke at jeg hadde reagert så mye på det (kanskje bortsett fra "Shocking News", som jeg bare har sett på siden hans).

Selve designet er enkelt og skiller seg dårlig ut fra mengden. Ingenting er spesielt, standard og kjedelig layout. Tror ikke trådstarter trenger bekymre seg noe særlig for ripoff-anklager.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...