Dux ducis Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Nå har jeg snekret sammen en side. Dette er jeg langt fra mester og jeg vil bli bedre. Jeg tar i mot råd på alt fra fiksing på banner, fargevalg, font(er verdana ja ) til menysystem. Siden er litt enkel nå men det kan jeg fikse på etterhvert, jeg får sikkert litt feedback herfra. Be nice! :!: (NB: Kommer ikke bannern på toppen opp på din pc? Det er noe rart med det, virker som det jeg har lastet opp tar tid før det "fungerer") Lenke til kommentar
Tha_Zaynt Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 har noen glemt en link? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) Veldig grå og kjedelig, samt en typisk tabellborder som omringer heile saken. Les litt på www.htmldog.com og lær deg HTML/CSS sjøl, og gå deretter på www.csszengarden.com for litt inspirasjon. Endret 18. oktober 2004 av arve87 Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) hvis det er http://www.zythius.tk/ du mener? så var det første som slo meg at du har sett på polecat sin side/blog...tanke på headeren kan ikke linke til den fordi jeg vet ikke hva adressa er... Endret 18. oktober 2004 av VgaR Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 hvis det er http://www.zythius.tk/ du mener? så var det første som slo meg at du har sett på polecat sin side/blog...kan ikke linke til den fordi jeg vet ikke hva adressa er... Du er god om du kan finne én likhet mellom de to sidene. - Grusomt kjedelig. - Lite vakre og innbydende farger. - Manglende CSS og HTML-kode fra 1994. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Headeren syntes jeg du bør bytte ut, den ble for lik PoleCat sin, på blogen hans (www.paradoxia.org) Også ble det for grått. Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) Du er god om du kan finne én likhet mellom de to sidene. headeren til blogg sia til polecat.... kan ikke linken, men hvis jeg hadde den så skulle jeg vist deg... EDIT:Stish kunne den... Endret 18. oktober 2004 av VgaR Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) Hvilken header er det alle prater om? Selv når jeg slår av adblockeren min ser jeg ingen header! Edit: fikk den opp nå. Fjern den, likner alt for mye på PoleCat sin. Endret 18. oktober 2004 av Lokaltog Lenke til kommentar
phax Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 helt ok egentlig, litt vel "flat" og kjedelig, men det er fargene som ødelegger alt. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Hvilken header er det alle prater om? Selv når jeg slår av adblockeren min ser jeg ingen header! Edit: fikk den opp nå. Fjern den, likner alt for mye på PoleCat sin. Den heter "banner.jpg", så Opera blokker den sikkert. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Det burde legges et sted der det er synlig at å kalle headere for "banner.*" er en SVÆRT dårlig idé. De aller fleste adblockere viser ikke disse bildene, i tillegg til at det er mye mer logisk å kalle et headerbilde for "header.*". Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) HERREGUD SOM JEG SURRER DA! Får ikke sletta den heller.. Endret 18. oktober 2004 av Zythius Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 Uffameg.. Glemte link jeg :S www.Zythius.tk Ligner den på PoleCat sin? Har dere en link til den siden? Var ikke meningen med noe ripp-off her Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 www.paradoxia.org Vi tenker da på headeren. Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 Jaja.. Får fjerne den jeg. Synes ikke de ligna så mye at det gjorde noe men ok. Vet ikke om det skjer med en gang.. Blir nok snart da! Lenke til kommentar
phax Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 ikke så veldig lik egentlig, er jo bare samme ideen med en avis.. syns du bare kan beholde den visst du vil. folk henter inspirasjon hos andre hele tiden i alle kreative yrker. du kan evt sende en pm til polecat og spørre om det er greit visst folk har noe imot at du bruker den.. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 ikke så veldig lik egentlig, er jo bare samme ideen med en avis.. syns du bare kan beholde den visst du vil. folk henter inspirasjon hos andre hele tiden i alle kreative yrker. du kan evt sende en pm til polecat og spørre om det er greit visst folk har noe imot at du bruker den.. Det er ikke bare at det er en avis, det er også teksten - "Shocking News..." Akkurat nå er den ikke helt lik men før på blogen til PoleCat sto det "Shocking News: PoleCat goes......" Tror jeg Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Jepp, første så slo meg var at dette har jeg sett før, bare 100% bedre.. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Jeg fikk definitivt ikke følelsen av at jeg hadde sett dette før. Om ingen hadde nevnt headeren til PC tror jeg ikke at jeg hadde reagert så mye på det (kanskje bortsett fra "Shocking News", som jeg bare har sett på siden hans). Selve designet er enkelt og skiller seg dårlig ut fra mengden. Ingenting er spesielt, standard og kjedelig layout. Tror ikke trådstarter trenger bekymre seg noe særlig for ripoff-anklager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå