Gå til innhold

ukjente Filer ?

erikos

Anbefalte innlegg

Hei jeg har lastet ned noen filtyper fra en game side ,,,men jeg for ikke installert det, det jeg fant ut at jeg måtte bruke ett programm som heter hjsplit, men har ikke noe erfaring med dette proge, er det noen som kan gi meg en forklaring på hvordan jeg skal få installert disse filene ?

eksempel på filtypen sån som den er nå mo-ll1.001 osv

Endret av erikos
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har du prøvd HJ-Join?

Mener jeg var borti dette for lenge siden, men husker ikke detaljene. Ser jo ut til at HJ-Split enkelt og greit deler en større fil opp i deler, som så kan settes sammen igjen med HJ-Join.

Ja og jeg tror det er dette programme jeg må bruke.. probleme er at jeg ikke helt vet hvordan... noen som vet ??

Lenke til kommentar

Du kan bruke winrar. Selv om filene ikke åpnes i winrar automatisk, er det bare å dra en fil inn i winrar, eller høyreklikke-->åpne i--->velg program----> winrar.

Edit: Du trenger bare åpne og pakke ut en fil, samme hvilken, og resten pakkes ut automatisk.

Endret av likferd
Lenke til kommentar
Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er forbudt å gi spesifikk informasjon om hvor en kan laste ned musikk, film, programvare etc. fra P2P-nettverk / filesharing-hubber. Videre er det forbudt å komme med direkte reklame for hubber. Utsagn som "på hub xxx.xx finner du [spesifisert materiale]" er ikke tillatt og medfører utestengning.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...