martinbys Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Hvordan skrur jeg egentlig den av? Power knappen skrur jo bare av skjermen!? Eller skal den ikke skrus av? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 flight mode eller slå av bokstavelig talt? sistnevnte kan jeg faktisk ikke huske jeg greide Lenke til kommentar
Alexanderdj Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Hei Siden Qtek 2020 først og fremst er en PDA, kan du aldri skru den av helt slik som du ikke kan på andre PDAer heller. Når du skru av skjermen bruker den minimalt med strøm og setter du den på flightmode i tillegg bruker den nesten ingen ting. Dette er gjort for at du alltid skal ha raskest mulig tilgang til dine dokumenter etc etc Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 PDA'er flest har to typer minne, ROM og RAM. I ROM ligger operativsystemet. Alt annet ligger i RAM. Og som kjent tømmes RAM ved strømavbrudd. Derfor må PDA'er alltid ha/bruke strøm og kan ikke slåes helt av. Dette fordi RAM gir deg raskest mulig ytelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå