Omar Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Hvordan sniker jeg? Skal snike meg forbi noen vakter, men de ser meg uansett. HVORDAN? (Jeg har den vanlige kontrollen) Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Trykk ned den spaken du styrer med. Lenke til kommentar
Omar Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 Hehe, takk!!! Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Ikke tilfeldigvis twinblades questet? Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Er stort sett bare der man må ha sniking, så regner med det. Trenger det forresten ikke der heller. Man kan bare ta livet av dem om man har en sterk nok bue, sånn at de dør på 1 pil. (går kanskje med multi arrow). Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Tok samtlige der med sverd, funker det også. Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Tok samtlige der med sverd, funker det også. Og dem ropte ikke på vaktene og ba dem lukke porten? Lenke til kommentar
Omar Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 Tok samtlige med sverd ca 7-10 ganger. Så jeg angrer på at jeg ikke "vedda" på at jeg skulle drepe 25 stk. Fant tilslutt en bra metode så jeg ikke trengte sniking engang Ja det er Twinblade questet! Lenke til kommentar
bte Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Der tok jeg rett og slett å sprinta som #aen når vakta snudde seg.. Trodde aldri det sku gå, men funka faktisk.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Er stort sett bare der man må ha sniking, så regner med det. Trenger det forresten ikke der heller. Man kan bare ta livet av dem om man har en sterk nok bue, sånn at de dør på 1 pil. (går kanskje med multi arrow). Det er en stor stein til venstre foran porten. Slakt de tre bandittene først, gjem deg bak steinen, vent til tre nye kommer ut, de to første er ute av syne, og gi sistemann en pil i knotten. Lenke til kommentar
Cord Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Er stort sett bare der man må ha sniking, så regner med det. Trenger det forresten ikke der heller. Man kan bare ta livet av dem om man har en sterk nok bue, sånn at de dør på 1 pil. (går kanskje med multi arrow). Det er en stor stein til venstre foran porten. Slakt de tre bandittene først, gjem deg bak steinen, vent til tre nye kommer ut, de to første er ute av syne, og gi sistemann en pil i knotten. Bare beina som faen fra alle 3 når jeg sto bak der jeg.. Men det var føsr etter jeg hadde hack`n`slæsha 20-30 mann for jeg ble oppdage hver gang Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Bare beina som faen fra alle 3 når jeg sto bak der jeg.. Men det var føsr etter jeg hadde hack`n`slæsha 20-30 mann for jeg ble oppdage hver gang Du vet det kanskje ikke, men man får faktisk good-poeng av å drepe banditter Lenke til kommentar
kazaa Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Bare beina som faen fra alle 3 når jeg sto bak der jeg.. Men det var føsr etter jeg hadde hack`n`slæsha 20-30 mann for jeg ble oppdage hver gang Du vet det kanskje ikke, men man får faktisk good-poeng av å drepe banditter 2 pr banditt faktisk Et tips til de som ikke er ferdig med twinblade. Hvis du vil være snill, ikke drep ham helt. Da får du 120 good-points. Du får 40 DP (tror det var det) hvis du dreper ham. (glemte å save, og måtte gjøre det 2 ganger :\ ) Lenke til kommentar
Omar Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 Jeg drepte han jeg. Skjønte lissom ikke helt hva jeg skulle gjøre hvis jeg ikke skulle drepe han. Løpe ut av døra? Uansett var det fett nok, alle vaktene angrep jo meg samtidig som jeg sloss med twinblade. Det ble en ganske heftig kamp. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Kazaa: 120 evilpoints ved å drepe twinblades Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Heh, var skikkelig i tvil når Twinblade sa jeg kunne gjøre slutt på han. Hadde faktisk tenkt å la han leve, men når jeg ikke fant ut hva jeg skulle gjøre knerta jeg han og de andre folka der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå