Gå til innhold

Snike i fable

Omar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er stort sett bare der man må ha sniking, så regner med det.

Trenger det forresten ikke der heller. Man kan bare ta livet av dem om man har en sterk nok bue, sånn at de dør på 1 pil. (går kanskje med multi arrow).

Det er en stor stein til venstre foran porten. Slakt de tre bandittene først, gjem deg bak steinen, vent til tre nye kommer ut, de to første er ute av syne, og gi sistemann en pil i knotten.

Lenke til kommentar
Er stort sett bare der man må ha sniking, så regner med det.

Trenger det forresten ikke der heller. Man kan bare ta livet av dem om man har en sterk nok bue, sånn at de dør på 1 pil. (går kanskje med multi arrow).

Det er en stor stein til venstre foran porten. Slakt de tre bandittene først, gjem deg bak steinen, vent til tre nye kommer ut, de to første er ute av syne, og gi sistemann en pil i knotten.

Bare beina som faen fra alle 3 når jeg sto bak der jeg.. Men det var føsr etter jeg hadde hack`n`slæsha 20-30 mann for jeg ble oppdage hver gang :devil:

Lenke til kommentar
Bare beina som faen fra alle 3 når jeg sto bak der jeg.. Men det var føsr etter jeg hadde hack`n`slæsha 20-30 mann for jeg ble oppdage hver gang :devil:

Du vet det kanskje ikke, men man får faktisk good-poeng av å drepe banditter ;)

2 pr banditt faktisk :)

Et tips til de som ikke er ferdig med twinblade. Hvis du vil være snill, ikke drep ham helt. Da får du 120 good-points. Du får 40 DP (tror det var det) hvis du dreper ham. (glemte å save, og måtte gjøre det 2 ganger :\ )

Lenke til kommentar

Jeg drepte han jeg.

Skjønte lissom ikke helt hva jeg skulle gjøre hvis jeg ikke skulle drepe han.

Løpe ut av døra?

Uansett var det fett nok, alle vaktene angrep jo meg samtidig som jeg sloss med twinblade.

Det ble en ganske heftig kamp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...