Gå til innhold

Jeger drept av bjørn

Sabbath

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ingen trenger vel å drepe for å få mat...men man MÅ drepe for å få GOD mat :p

forstår hvor du skal med kommentarene dine, men jeg er alikevel uenig da jegeren antagligvis ikke hadde skutt mot bjørnen. hvis det var elgen som hadde drept han i selvforsvar derimot...

personlig har jeg akkurat tatt jegerprøven og håper for gud skyld at jeg ikke blir angrepet av en bjørn da jeg er ute i skogen for å skaffe mat :)

Endret av invictus
Lenke til kommentar
Og etter litt mer research:) så er min konklusjon denne:

Mannen var på elgjakt, og så noe brunt som rørte seg skauen. Han brente av men traff ikke skikkelig... det viste seg til slutt at den elgen han presterte å skadeskyte egentlig var en bjørn.

Synes det er ganske alarmerende at folk faktisk skyter på ting uten å være 100% sikker på hva det faktisk er de skyter på.

Lenke til kommentar
Og etter litt mer research:) så er min konklusjon denne:

Mannen var på elgjakt, og så noe brunt som rørte seg skauen. Han brente  av men traff ikke skikkelig... det viste seg til slutt at den elgen han presterte å skadeskyte egentlig var en bjørn.

Synes det er ganske alarmerende at folk faktisk skyter på ting uten å være 100% sikker på hva det faktisk er de skyter på.

Hehe...nå må du jo ta min research med et par skjeer salt da:)

Men vi kan jo ikke underslå at det ene ofte slår det andre ihjel i jaktsammeng!

Lenke til kommentar

Men uansett, må være ganske kjipt å bli smekka til av en illsint, skadeskutt bjørn.. Fytti helsike, tenk som den panikkslagne jegeren skal ha stressa for å lade om! Oi oi, sier nå jeg.. Her er det visst noen som har drilla lite på ladegrep! Hø-hø..

Lenke til kommentar

Det är inte lätt att få ut en björn ur idet, kanske måste man försöka röka ut den, säger Lars Lundman.

Får bare håpe den er alene i såfall.

Kan virke som det er en hunn bjørn, hann bjørner har en tendens

til ikke å være så nøye på hvor den legger seg til.

Får vel et svar på dette i morgen(dag).

Endret av ghbing
Lenke til kommentar
De som er med på leken får tåle steken

Si det til familien hans du...men enig med at bjørnen var her før oss og det er ikke bare menneske som må drpe for å overleve!! :mad:

HÆ? Prøvde du å si noe der, i så fall kan å omformulere deg sikkert ikke være en dårlig idé.

Man kan selvfølgelig si til familien at den som er med på leken får tåle steken, de vet jo at det er en risiko å gå på jakt, og det er ikke altid det går sånn man ønsket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...