mikk- Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Næmmen hei! Har savnet deg.. Siden ser veldig veldig bra ut! Rent og pent over hele linja. Savner noe på brukervennlighetssiden. Tallene sier jo ikke noe om hva linken fører til, iallfall ikke i noe stor grad, og de har heller ikke noe som viser hvilke som er "visited". Dette gjør at jeg ofte åpner den samme linken to ganger. Hvis jeg for eksempel skulle finne fram til et spesielt prosjekt, måtte jeg ha pugget nummeret på det for å finne det igjen raskt. Og hvis det er sånn at det nyeste prosjektet alltid er nummer 1, blir det jo enda vanskeligere. Den grå teksten som står nederst, "© 2001—2004 Ralph Rousseau | Visitors: 668" synes nesten ikke. Trodde først det bare var en del av de grå horisontale linjene. God jobba uansett! Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Pent sånn generelt. Mikroskopisk tekst. Popups virker ikke (untatt "About"). ...og av en så seriøs designer som deg, kan man vel forvente bedre HTML-kode, og javascript som funger. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Vakkert! Som sagt på NWF, liker jeg ikke at man ikke kan gå til websidenes reele adresse, dette burde du absolutt få inn på en eller annen måte. Enkelt og greit oppsett, som jeg synes fungerer utmerket. Vil anbefale at du fikser siden for Firefox, da "knappene" var mye penere i Opera (paddingen) og fjerner underline på teksten inne i dem. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Stilig at det bytter litt mellom to bilder, forresten. Lenke til kommentar
designerus Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 SOrry, var litt opptatt. Takk for kritikken, folkens. Skal jobbe litt mer med siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå