Gå til innhold

Creative Concepts 2.0 // Designerus er tilbake ;-)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann :)

Bare slenger ut det første jeg tenkte på:

• Alt for liten skriftstørrelse
  • Mørkeblå bakgrunn på linkene? Jeg forstår hvorfor, men det var ikke veldig pent IMO.
  • Også veldig lite beskrivende linker. «1 2 3 4» sier meg egentlig ikke noe.
  • Vet ikke helt om jeg likte de linjene under overskriftene. Litt kjedelig med grått kanskje?
  • Jeg liker generelt ikke sider som bare åpner undersider i pop-upvinduer, det går for denne også.

Dette var masse negativt, men så syns jeg også at resten er positivt, og kan få være som det er.

Lenke til kommentar

Wehey! Det var et sjeldent syn! Er du kommet for å bli nå da? :p

Ontopic:

- Stilig forside

- Portefølje-området er litt "ulogisk" liksom. Kunne tenkt meg en eller annen indikasjon på at "hvis du klikker her får du se et av mine arbeider". F.eks en title med kort info om prosjektet (navn og dato f.eks)

- Javascript-popupen var bittelitt for liten, så det blir scroll både horisontalt og vertikalt - plagsomt!

- De fete dottede borderne ser bra ut på forsiden, men på «about»-siden ble de rett og slett for mye

- Tables til layout? :no: Tables til alle de små linkene er vel OK...

EDIT: Og ja.. For liten skrift..

Alt-i-alt meget elegant :D

Endret av Loomy
Lenke til kommentar

Førsteinntrykk

Veldig ålreit igrunn, ryddig, oversiktlig, enkelt. Slik kan en orntli portefølje sjå ut! Dog litt lite info om kver ting. Fin grafikk, stilfull overskrift. Proff look!

..litt nærmare gjennomtanke

- Overskriftene "Web Design", "Corporate identity" og "Graphic Design" forsvant liksom litt. Dei burde vere større og skille seg litt meir ut.

- Alt for liten tekststørrelse. På litt avstand er det slitsomt å lese i 1280x1024.

- Fryktelig bruk av javascript. Får ikkje opna noken av porteføljegreiene pga popupblocker i Opera. Dette bør du gjøre noke med, f eks ved å lage ei lita underside om kver ting, eller rett og slett å la dei vere vanlige linker.

- Ser ut som om det skal stå noke under oppramsinga av ting under "Corporate Identity", og bakgrunnen gjør det litt småforstyrrande.

Sist men ikkje minst:

Horribel tabellkode!

Du har riktignok bestemt utsjåande med CSS, men fortsatt er tabellkode heilt grusomt. Eg skal fortelle deg korfor. Dessuten ser eg du har styla scrollbaren, som btw kun funker i IE. Ikkje gjør dette.

Samla inntrykk: Grei nok portefølje, men med en del feil som trekker ned brukervennligheten en del.

/* Velkommen tilbake til forumet forresten! Tenkt å bli denne gangen, eller? */

- Tables til layout?  Tables til alle de små linkene er vel OK...

Blir ikkje det egentlig ei oppramsing/opplisting av ting?

Endret av arve87
Lenke til kommentar

Likte ikke sida.

- Ulogisk oppbygd

- Blåfarga nedover sida likte jeg ikke. Krasja litt ettrehvert

- Alt for lita skrift

- Det ble litt for blått

- Borderen var for dominerende

- Hater pop-up (bli jo nesten det da)

Hmm, egentlig så så jeg ikke noe nytt i denne sida, men funker jo fint til sitt formål.

Lenke til kommentar

Førsteinntrykket er bra, men den synker litt..

Navigeringen er ikke noe å skryte av, en preview hadde gjort seg enormt..

Fargene er klare og stilige..

Men absolutt, stilig produkt, og velkommen tilbake! :)

@hippo: Den teller antall treff, ikke antall unike brukere.

Lenke til kommentar

Genial side dette ja :)

Likte dem meget godt, men litt ulogisk oppbygget.

Forresten tittet på noen av arbeidene dine og de er helt sinnsykt bra! Du kan virkelig dette med Grafikk!

Bor du i Lyon nå ? Så det i "om meg" delen.. Og har du kommet for og bli ?

Lenke til kommentar

helvetica neue ser alltid bra ut, og kolasjen til venstre er kul. gradienten i blått ser godt ut.

portfolioen er bra, men:

måten den er satt opp på er helt latterlig, så evig 2001 (jada :)). Det har gått noen år siden det var mote å ramse opp på den måten der. Design er kult, men den menyen der er latskap. Hvis du rydder opp i linkene dine er jeg sikker på at du får flere og bedre oppdrag. Ta en titt på dagens internasjonalt anerkjente designbyråer; i dag kombinerer de både godt design og brukervennlighet. DET er brukervennlighet, det.

Lenke til kommentar
loff..

du som er så pro må ha noen knallgode sider og vise oss!

Kom med dem da vel :)

?? :ermm:

Han kan vel få si det han mener uten å måtte ha noe å vise frem først..? Mange kan mye teoretisk, men lite praktisk (anklager ingen nå), og de bør få lov å si hva de mener..

Lenke til kommentar

En lite bug:

Ingen padding på linkene dine i firefox (noe det er i opera). Har ikke skjekka i IE, da IE ødelegger matlysten min :roll:

Måtte myse for å lese hva som står.

Headeren og det bildet til venstre tar alt for mye oppmerksomhet. Klarer ikke ungå å se mot det hele tiden :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...