Red Dog Skrevet 19. mai 2002 Del Skrevet 19. mai 2002 Jeg leste her i PCWorld at Sony lagde noen NAS til alt fra hjemmebruk til mellomstore bedrifter, men det stod ingenting hvor de kan skjøpes... de ligger på 120-360GB lagringskapasitet til en brukbar pris.... men er det noen av dere der ute som vet hvor de kan kjøpes? helst en link til butikken som sleger de... MVH Red Dog Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 19. mai 2002 Del Skrevet 19. mai 2002 Kan du være litt mer spesifikk? Er det Sony StorStation du tenker på? Den selger jeg i såfall til følgende pris: Sony StorStation 80GB kr 9900,- eks mva Sony Storstation 480GB kr 45990,- eks mva Hvis det er en annen type du tenker på kan jeg sjekke med min leverandør på tirsdag. Lenke til kommentar
Red Dog Skrevet 19. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2002 Jeg er ikke sikker, men det er nette de du nevnte... er mulig at det ikke var Sony, men Iomega eller en av de andre, for det bladet jeg så det i er borte... jeg søkte på PSWorld sin hjemmesiden, men der var det ikke så mye å finne, for det som står i bladet, står jo ikke på siden også... men kan du undersøke hvilke NAS produkter Sony selger og til hvilke priser? og Hvilken butikk jobber du i? Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 20. mai 2002 Del Skrevet 20. mai 2002 hmmm...tenker du på NAS med disklagring eller tape? Lenke til kommentar
Red Dog Skrevet 20. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2002 Det er NAS Disklagring.. Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 20. mai 2002 Del Skrevet 20. mai 2002 Jeg skal sjekke imorgen. Kan jeg sende deg en mail om det? Lenke til kommentar
Red Dog Skrevet 20. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2002 Ja, det er bare til å sende meg en e-mail. bruyk den som er oppgitt i profilen min... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå