burd19 Skrevet 19. mai 2002 Del Skrevet 19. mai 2002 Lydkortet begynnte plutselig å skurre en dag jeg gikk inn i windows xp. det virket før , så mixet jeg litt og fant ut at visst jeg haddde bare lyd fra venstre høyttaler virket det . men det kommer en slags skurre lyd før jeg skal høre på noe . høytalerenme er det ingen ting i veien med fordi jeg har byttet og det hjalpt ingen ting. jeg har et sb pci 64 kort. Hjelp visst du kan hjelpe! Lenke til kommentar
keithho Skrevet 19. mai 2002 Del Skrevet 19. mai 2002 Har du kazaa, bearshare eller noe andre laste programer på? Stopper skuren hvis du "bare" bruk fks. winamp til å spille mp3? Lenke til kommentar
keithho Skrevet 19. mai 2002 Del Skrevet 19. mai 2002 sjekk kontakten der høytalerene kobles til Lenke til kommentar
burd19 Skrevet 19. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2002 Ja kontakten er grei . de andre høytalerne jeg brukte trenkte ikke konttakt. nei ikke bare winamp gjelder det. det gjelder også spill . altså for hver lyd som skal avspilles kommer det en skurrelyd som varer i ca 2 sek. det skjer uansett. høyre lydkanal bråker hele tiden . derfor har jeg slått den av. venstre fungerer. men da kommer som sagt skurringa før . Lenke til kommentar
keithho Skrevet 19. mai 2002 Del Skrevet 19. mai 2002 hmmmmm.... enten er det disskaten eller bassen du har skrudd for høyt eller er kortet helt borte.... jaja kjøp deg et nytt da... lydkort er piss billig når for tiden... Lenke til kommentar
burd19 Skrevet 19. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2002 ja det er litt gammelt men har aldri tukla med bas... og di.. for vel se på et nytt audigy visst det er noe tess Lenke til kommentar
Endre Skrevet 19. mai 2002 Del Skrevet 19. mai 2002 Hvis du stiller på bassen i windows blir gjerne lyden forvrengt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå