Gå til innhold

Include og Session error

Anbefalte innlegg

Warning: session_start(): Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /home/side/topp.php:8) in /home/side/public_html/iportal/innlogget.php on line 3

Warning: session_start(): Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/side/topp.php:8) in /home/side/public_html/iportal/innlogget.php on line 3

Hva betyr dette. Det skjer hver gang jeg har

include("../../topp.php");

i starten av scriptet. Jeg vet ikke hvordan man løser dette, men håpet på at noen av som virkelig er gode i PHP her på forumet vet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sending av session-kaker må skje før alt annet. Dvs. brukeren kan ikke motta header-meldinger etter at deler av HTML-dokumentet allerede er mottatt. Løsning: Sørg for at session-kakene blir sendt før ALT ANNET (bokstavelig talt).

Finnes for øvrig ørten poster om samme problemet allerede..

Lenke til kommentar
hvis ikke du kan php eller driver med det, er det liten vits i å forklare poenget. men det er sikkert mange her som tar konsulenttimer for å kode for deg.

Snakker du til meg nå?

For hvis du gjør det så vil jeg si at jeg prøver å lære meg PHP men støter på et problem som jeg trenger litt hjelp til. Er det da for mye og forlange at jeg legger det ut her på forumet for å håpe på et svar. Noe som Loomy gjorde veldig bra.

Det finnes ikke bare mennesker som skal ha penger for alt vettu.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...