Gå til innhold

Peeeeneste rompe...? Post dine beste rompebilder. (Les førsteinnlegg, regler endret 24.04.11)

Anbefalte innlegg

Faen, åssen visste du det? Kjenner du'a?

Aldri hørt navnet før, men hadde ikke hatt noe imot å bli bedre kjent.

Hestekølle: Du vet det er mulig å finne ut hvem det er, selv om du sensurerer ansiktet? Det tok meg 20 sekunder.

Ossen gjør man det a? Reverse image search?

Det kalles ferdigheter (eller skillz), og er noe man får ved å tilbringe alt for mye tid på Internettet. Det du tenker på vil ikke fungere (med mindre du jobber i CSI) da Hestekølle har gjort for store forandringer på bildet.

Wallbase har mye fint!

wallpaper-639503.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kalles ferdigheter (eller skillz), og er noe man får ved å tilbringe alt for mye tid på Internettet. Det du tenker på vil ikke fungere (med mindre du jobber i CSI) da Hestekølle har gjort for store forandringer på bildet.

Please tell, nytig å ha til andre annledninger, han har jo sletta bildet, så det blir jo ikke brukt til det.

Wallbase har mye fint!

post-38681-1278025879,3526_thumb.jpg

Indeed, mine to siste bilder er derfra.

Endret av nikolai-n
Lenke til kommentar

Huh? Jeg har ikke gjort en dritt med bildet, det var orginalt når jeg postet det. Skjønner heller ikke åssen du fant det ut når det var fra facebook som er et lukket system med mindre man har åpen profilen for alle, noe jeg tviler på at hun har med mindre hun er en hore som vil at alle andre skal se den digge rumpa hennes...

Lenke til kommentar

Huh? Jeg har ikke gjort en dritt med bildet, det var orginalt når jeg postet det. Skjønner heller ikke åssen du fant det ut når det var fra facebook som er et lukket system med mindre man har åpen profilen for alle, noe jeg tviler på at hun har med mindre hun er en hore som vil at alle andre skal se den digge rumpa hennes...

Du slasha halve bildet..

post-138102-1278026416,249_thumb.jpg

Endret av nikolai-n
Lenke til kommentar

Tråden er igjen ryddet for rumpeinnlegg, dvs. off topic innlegg uten rumper, ;)

Siden folket har glatt ignorert vår kjære Juliess, og dermed vekket vår kjære Runar til aksjon sier vi det slik: Videre tøv her nå vil resultere i smekk på pungen (figurativt ikke bokstavelig). La rumpene komme!

Lenke til kommentar

Tråden er igjen ryddet for rumpeinnlegg, dvs. off topic innlegg uten rumper, ;)

Siden folket har glatt ignorert vår kjære Juliess, og dermed vekket vår kjære Runar til aksjon sier vi det slik: Videre tøv her nå vil resultere i smekk på pungen (figurativt ikke bokstavelig). La rumpene komme!

Elsker å bli pisket!

345_067.jpg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...