Runar Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Faen, åssen visste du det? Kjenner du'a? Aldri hørt navnet før, men hadde ikke hatt noe imot å bli bedre kjent. Hestekølle: Du vet det er mulig å finne ut hvem det er, selv om du sensurerer ansiktet? Det tok meg 20 sekunder. Ossen gjør man det a? Reverse image search? Det kalles ferdigheter (eller skillz), og er noe man får ved å tilbringe alt for mye tid på Internettet. Det du tenker på vil ikke fungere (med mindre du jobber i CSI) da Hestekølle har gjort for store forandringer på bildet. Wallbase har mye fint! Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 (endret) Det kalles ferdigheter (eller skillz), og er noe man får ved å tilbringe alt for mye tid på Internettet. Det du tenker på vil ikke fungere (med mindre du jobber i CSI) da Hestekølle har gjort for store forandringer på bildet. Please tell, nytig å ha til andre annledninger, han har jo sletta bildet, så det blir jo ikke brukt til det. Wallbase har mye fint! Indeed, mine to siste bilder er derfra. Endret 1. juli 2010 av nikolai-n Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Det kalles ferdigheter (eller skillz), og er noe man får ved å tilbringe alt for mye tid på Internettet. Det du tenker på vil ikke fungere (med mindre du jobber i CSI) da Hestekølle har gjort for store forandringer på bildet. Huh? Jeg har ikke gjort en dritt med bildet, det var orginalt når jeg postet det. Skjønner heller ikke åssen du fant det ut når det var fra facebook som er et lukket system med mindre man har åpen profilen for alle, noe jeg tviler på at hun har med mindre hun er en hore som vil at alle andre skal se den digge rumpa hennes... Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 (endret) Det kalles ferdigheter (eller skillz), og er noe man får ved å tilbringe alt for mye tid på Internettet. Det du tenker på vil ikke fungere (med mindre du jobber i CSI) da Hestekølle har gjort for store forandringer på bildet. Huh? Jeg har ikke gjort en dritt med bildet, det var orginalt når jeg postet det. Skjønner heller ikke åssen du fant det ut når det var fra facebook som er et lukket system med mindre man har åpen profilen for alle, noe jeg tviler på at hun har med mindre hun er en hore som vil at alle andre skal se den digge rumpa hennes... Du slasha halve bildet.. Endret 1. juli 2010 av nikolai-n Lenke til kommentar
Runar Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 EDTI: Kan jeg bruke bilde av en heste-pikk som avatar [...] Nei. Les forøvrig dette før du velger avatar. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Ikke glem hva denne tråden egentlig er for, gutta. Slike ting kan dere ta et annet sted, eventuelt på private meldinger. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Har fjernet noen OT-innlegg fra tråden. Mer fokus på rumpe i denne tråden, og ikke på annet snakk Dette innlegget skal ikke kommenteres i tråden, eventuelle tilbakemeldinger gjøres på PM. Moderator Juliess 4 Lenke til kommentar
WillY- Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Wallbase har mye fint! Den sida der var jo bare helt rå! Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Trenger litt hjelp her, vær så snill Tror det var i denne tråden eller brystfagre tråden. Det var et nettsted som du kunne laste opp et bilde også fant den alle nettsteder det bildet har blitt postet på Anyone? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Skjerp dere. Post rumpebilder eller forlat tråden før det får mer alvorlige følger enn sinte rumpebildepostere. Nok om det. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Tråden er igjen ryddet for rumpeinnlegg, dvs. off topic innlegg uten rumper, Siden folket har glatt ignorert vår kjære Juliess, og dermed vekket vår kjære Runar til aksjon sier vi det slik: Videre tøv her nå vil resultere i smekk på pungen (figurativt ikke bokstavelig). La rumpene komme! Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 (endret) En venninde! *fjernet* Endret 8. juli 2010 av Bartin Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Tråden er igjen ryddet for rumpeinnlegg, dvs. off topic innlegg uten rumper, Siden folket har glatt ignorert vår kjære Juliess, og dermed vekket vår kjære Runar til aksjon sier vi det slik: Videre tøv her nå vil resultere i smekk på pungen (figurativt ikke bokstavelig). La rumpene komme! Elsker å bli pisket! 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg