After Dark Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Du er aktiv om dagen. Hvor finner du alle bildene? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Jeg bruker et plugin i firefox som heter StumbleUpon. Det fungerer slik at du registrerer deg på stumbleupon.com. Så krysser du av på kategorier du kunne tenke deg å lese om og laster ned en toolbar til browseren din. Da får du en knapp som heter "Stumble". Når man trykker på den så får man en tilfeldig side innenfor de kategoriene man har oppgitt. Da kan man trykke på tommel opp eller tommel ned. Stumbleupon husker hva du har gitt tommel opp og på den måten gir den deg mer av det du liker. Det er også mulig å søke på nøkkelord eller bare stumble innenfor bestemte kategorier. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Hva man kan i våre dager! Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) #1700 ohohoh...oooohh Endret 2. februar 2010 av Lidskjalv Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Dama mi vil gjerne ha kommentarer fra dere https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...&p=15063666 Fikk lov til å legge opp ett til... Sorry for dårlig kvalitet. måtte resize i paint Edit: Sorry. Måtte ta det ned.. Hun angra. Edit 2: Men det andre kunne ligge. Så sjekk linken og kom med comments Bare en ting. Moar. Det er jo bare rumpe... Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 *bilde* Hva er det hun holder i hånda? Eller.. Jeg bryr meg ikke Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Holder hun på noe? Beklager, det klarer jeg ikke se. Jeg prøver så godt jeg kan, men øynene mine vil heller se et annet sted. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Stusset også litt på hva hun egentlig holder, men syntes heller ikke at det er så viktig... Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Jeg bruker et plugin i firefox som heter StumbleUpon.Det fungerer slik at du registrerer deg på stumbleupon.com. Så krysser du av på kategorier du kunne tenke deg å lese om og laster ned en toolbar til browseren din. Da får du en knapp som heter "Stumble". Når man trykker på den så får man en tilfeldig side innenfor de kategoriene man har oppgitt. Da kan man trykke på tommel opp eller tommel ned. Stumbleupon husker hva du har gitt tommel opp og på den måten gir den deg mer av det du liker. Det er også mulig å søke på nøkkelord eller bare stumble innenfor bestemte kategorier. Genial plugin. Tusen takk xD Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) Endret 6. februar 2010 av Lidskjalv Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Et bilde var hakket for eksplisitt og er slettet. Reaksjoenr tas på PM, ikke i tråden. Geir Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Best bottom comp http://www.americanapparel.net/storefront/...m2010/index.asp Lenke til kommentar
Richard_H Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Endret 10. februar 2010 av Richard_H Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg