dysfunctional Skrevet 12. august 2017 Del Skrevet 12. august 2017 Moderatormelding Tre tulleposter slettet Dette innlegges skal ikke kommenteres. Tilbakemeldinger tas via PM 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 16. august 2017 Del Skrevet 16. august 2017 Moderatormelding Minner på trådens regler, minst ett bilde per innlegg, og bildene skal være av en kvinne. 8 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 (endret) Er der plutselig bare jeg som poster i denne tråden, eller!! Endret 22. august 2017 av TheDarkSeeds - SCM 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 23. august 2017 Del Skrevet 23. august 2017 Er der plutselig bare jeg som poster i denne tråden, eller!! Ja, føler tråden ble litt ødelagt av det forrige opptrinnet med mannerumper, dessverre - uten at jeg skal beskylde deg for dette selvsagt, så tror jeg folk fikk litt avsmak Anyway, kjører på videre med en fin gymrumpe: 4 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. august 2017 Del Skrevet 23. august 2017 Er der plutselig bare jeg som poster i denne tråden, eller!! Ja, føler tråden ble litt ødelagt av det forrige opptrinnet med mannerumper, dessverre - uten at jeg skal beskylde deg for dette selvsagt, så tror jeg folk fikk litt avsmak Anyway, kjører på videre med en fin gymrumpe: --frokortet ned-- Er ikke det der som å sette en ann i båss, før man vet med helt sikkerhet om det stemmer? Det var ikke mendt å ødelegge tråden på noen måter. :hm: 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg PHCTF Skrevet 26. august 2017 Populært innlegg Del Skrevet 26. august 2017 11 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. august 2017 Del Skrevet 27. august 2017 (endret) --forkortet ned-- Et bilde pr post. Regler: 1. Minimum ett bilde per innlegg. 2. Det skal være bilde, eller bilder, av stjerten til kvinner. 3. Bilder skal ikke siteres. Må du på død og liv ha med bilde(-t/-er/-ene), vennligst bruk spoiler-tag. Endret 27. august 2017 av TheDarkSeeds - SCM 4 Lenke til kommentar
Tan28 Skrevet 27. august 2017 Del Skrevet 27. august 2017 Regler: 1. Minimum ett bilde per innlegg. 2. Det skal være bilde, eller bilder, av stjerten til kvinner. 3. Bilder skal ikke siteres. Må du på død og liv ha med bilde(-t/-er/-ene), vennligst bruk spoiler-tag. Les reglene en gang til, du 9 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. august 2017 Del Skrevet 27. august 2017 (endret) Regler: 1. Minimum ett bilde per innlegg. 2. Det skal være bilde, eller bilder, av stjerten til kvinner. 3. Bilder skal ikke siteres. Må du på død og liv ha med bilde(-t/-er/-ene), vennligst bruk spoiler-tag. Les reglene en gang til, du --forkortet ned-- Jeg oppfatter den regelen som, et bilde pr innlegg. :hm: Endret 27. august 2017 av TheDarkSeeds - SCM 3 Lenke til kommentar
Tan28 Skrevet 27. august 2017 Del Skrevet 27. august 2017 Jeg oppfatter den regelen som, et bilde pr innlegg. :hm: Så du leser 'minimum' som 'kun', og ignorerer flertallsformene brukt i #2 og #3. 7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg