Gå til innhold

Peeeeneste rompe...? Post dine beste rompebilder. (Les førsteinnlegg, regler endret 24.04.11)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font class=postbody>Quote:</font><HR width=100% color=#333333 SIZE=1></TD></TR><TR><TD><FONT class=quote><BLOCKQUOTE>

Den 2002-05-23 14:26, SintBrus skrev:

<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font class=postbody>Quote:</font><HR width=100% color=#333333 SIZE=1></TD></TR><TR><TD><FONT class=quote><BLOCKQUOTE>

Den 2002-05-22 18:52, fondus skrev:

En jente i klassen min har den fineste rumpa EVER.

Men hun er dessverre billig ... kjipt...

</BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><HR width=100% color=#333333 SIZE=1></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->

Det er da ikke noe galt!! Hvis du får nuppe snabelen din i hu, så er det vel bare bra det! Eller er du homo?

</BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><HR width=100% color=#333333 SIZE=1></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->

hva skal man med billige bitcher?

vil ha ei dame jeg kan ha et seriøst forhold til jeg.

har du aldri hørt damer med klovner i kamp da gut?

du burde det iallefall :smile:

Helt Enig :yes::thumbup: man vil jo ikke ha en kjæreste som alle går rundt og klår på...

Lenke til kommentar

Den 2002-05-23 14:26, SintBrus skrev:

Den 2002-05-22 18:52, fondus skrev:

En jente i klassen min har den fineste rumpa EVER.

Men hun er dessverre billig ... kjipt...

Det er da ikke noe galt!! Hvis du får nuppe snabelen din i hu, så er det vel bare bra det! Eller er du homo?

hva skal man med billige bitcher?

vil ha ei dame jeg kan ha et seriøst forhold til jeg.

har du aldri hørt damer med klovner i kamp da gut?

du burde det iallefall :smile:

Helt Enig :yes::thumbup: man vil jo ikke ha en kjæreste som alle går rundt og klår på...

quote4thewin

Lenke til kommentar

kellybrook30.jpg

kelly brook med ganske fin rompe.

desverre er det ganske vanskli å se hvilken rompe i verden som er deiligst, siden man ikke har sett en brøkdel av dem engang. men jeg tror kelly brook kommer i min top 50 deiligst rompe liste.

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...