αкαѕнα Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Får vel bidra med et bilde av naboen også da ^^ 8 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 et par poster som ikke fulgte trådens regler er flyttet i det sorte hullet til forumet. Innlegg som ikke har bilde i seg skal rapporteres med rapporterings-knappen og kan slettes uten varsel av moderatorer. Moderatorer er ikke forpliktet til å legge ved bilde om moderatoren er i "moderatorærend". dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Populært innlegg Blåbær Skrevet 1. juni 2011 Populært innlegg Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) Endret 1. juni 2011 av Blåbær 11 Lenke til kommentar
Karina Hulesangerhule Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 hehe, det siste var litt kult :!: 6 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) enjoy mine bilder henta fra nettet..: Endret 13. november 2011 av Lami 1 Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) Får vel bidra med et bilde av naboen også da ^^ http://dl.dropbox.com/u/30742880/bilder/D90_4058.jpg Du er naboen til polske Kasia altså? Fail. Jøsses å seriøst folk tar ting.. blir helt flau på deres vegne jeg... Husk nå for all del å sleng med et bilde i whine postene deres slik at ikke moderatoren sletter all humoren her ^^ Så her er min "slette gatanti" PS: jeg har ikke tatt meg bryet å sjekke nasjonalitet og eller adresse til denne stussen slik noen åpenbart mener er påkrevd. Endret 2. juni 2011 av αкαѕнα Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 et par poster som ikke fulgte trådens regler er flyttet i det sorte hullet til forumet. Innlegg som ikke har bilde i seg skal rapporteres med rapporterings-knappen og kan slettes uten varsel av moderatorer. Moderatorer er ikke forpliktet til å legge ved bilde om moderatoren er i "moderatorærend". Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 (endret) Endret 3. juni 2011 av hvakrg 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg