hkarlsen Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Har Albatron PX875P PRO (socet 478) med p4 3ghz Skal kjøpe vifte som kreve mounting bracket (plate som festes bak på HK). Specsa sier at de fleste 478 har "mounting holes" (festehull). Jeg har jo den hvite festeramma til Intel som ligger rundt CPU. Denne er jo festet i alle hjørner, men er det dette de mener? Noen som vet noe? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Hva slags kjøler er det? Det er sikkert meningen at du skal du skal ta av den ramma som sitter på hovedkortet originalt og skru kjøleren fast i en bakplate som følger med. Lenke til kommentar
hkarlsen Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 Det er Thermaltake Silenttowerr Ja, det følger med festebracket, men jeg lurer på om den hvite Intel bracketen indikerer at HK har mounting holes. Forresten, denne vifte er sinnsvak stor, og jeg har hørt at den kan komme i konflikt med diverse hardware inni i kabinettet. Noen som tilfeldigvis skulle ha erfaring med Albatron PX875P-PRO HK, AOpen H500B kabinett og denne vifta? Eller noen som vil ytre noen meninger om det oppsettet? Takk takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå