Gå til innhold

Postoppkrav betalt, når kan jeg forvente pengene?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har pleid å ta max en uke når jeg har gjort tilsvarende.

Husk at ingen bankaktiviteter skjer i helgene og bare det å overføre mellom post og bank tar ekstra tid fordi posten er teite på reglene der og de vil ha renter av pengene ;)

Du burde ha pengene disponible i dag eller i morgen (tirsdag) og saldoen oppdatert 1 dag etter det.

Lenke til kommentar
Du  burde ha pengene disponible i dag eller i morgen (tirsdag) og saldoen oppdatert 1 dag etter det.

"Erru'morsom"?! Jeg har sendt utallige pakker i postoppkrav og mine erfaringer skal tilsi at du kan regne med penger på konto rundt tidligst fredag.

Sorry, men det er sant. Om hvem får rentene? - Posten selvfølgelig, og det er ikke snakk om rent lite penger hvis du tenker på hvor mange pakker som sendes.

Siste avsnitt er litt synsing fra min side, men det tar lang og jeg får iallefall ikke rentene

Endret av MaxCPU
Lenke til kommentar

Hvem har ikke lov å holde pengene? BBS, Posten eller banken? Det er ingen tvil om at det er noe galt med systemet, men hvem skal man klage til?

"Du skjønner Posten har en slik utrolig god løsning for kundene sine som kalles nettbank, men dette systemet er visst ikke godt nok for dem selv"

Tilgi meg hvis jeg ikke vet bedre, men hvorfor får jeg alltid bekreftelse fra BBS ved oppkrav, men kun fra banken ved vanlig overførsel over nettbank?

Lenke til kommentar

Tenk som så, alle ledd vil ha spenna over ei natt (da renter regnes) så posten har de fra Tor - Fre, så de overføres de til BBS (E.L) som har dem over helga (de får rentene sine) så skal banken din ha dem ei natt. Tidligst tirsdag, sikkert nærmere torsdag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...