Ever Skrevet 19. mai 2002 Del Skrevet 19. mai 2002 På komplett sine sider er det kun kjøleribbe på bildet av kortet, men går du på msi sine sider er den avbildet med vifte. Noen som har et som veit dette? Ever Lenke til kommentar
aslak Skrevet 19. mai 2002 Del Skrevet 19. mai 2002 Hei! Eg har MSI KT3 ULTRA-ARU, og det er chipset vifte på hovedkortet. mvh Aslak Lenke til kommentar
Kina bill Skrevet 19. mai 2002 Del Skrevet 19. mai 2002 Det er ikke vifte på KT3 ultra Ver. 1.0 korta. Ikke på de korta jeg har hatt hjemme i alle fall (5 stk). Om nye revisjoner leveres med vifte er jo en mulighet. Rune. Lenke til kommentar
Ever Skrevet 19. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2002 hmm, ser ut som det bare er raid versjonen som har vifte da.. Har ikke tenkt å bruke raid, så litt waste å bla opp 400 ekstra pga ei vifte. hehe Lenke til kommentar
Kina bill Skrevet 19. mai 2002 Del Skrevet 19. mai 2002 Trenger ikke på død og liv noen chipset vifte på KT333 korta. Verken Acorp, Biostar, Chaintech, Epox, Enmic, FIC, Gigabyte, Jetway, QDI, Lucky Star Article Info eller Fastfame har valgt å utstyre sine KT333 baserte kort med chipset vifte. Rett og slett fordi brikkene ikke produserer så mye varme. Rune. Lenke til kommentar
Kina bill Skrevet 19. mai 2002 Del Skrevet 19. mai 2002 Asus har heller ikke vifte på sine A7V333 kort, bare en svær, teit og overdimensjonert (mener nå jeg) kjøle ribbe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå