dmx Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 hei! jeg lurte på om det fantes ei side hvor mann kan lære mer om FrontPage2000..? Eller om noen kan hjelpe meg? takk! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 http://tutorials.beginners.co.uk/ Evt: GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOGLE!!! Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Jeg har mine tvil ettersom Frontpage (og spesielt 2000!) er et møkkaprogram Hvis du vil lære om webdesign/webprogrammering anbefaler jeg www.htmldog.com og www.w3schools.com Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Jeg har mine tvil ettersom Frontpage (og spesielt 2000!) er et møkkaprogram Hvis du vil lære om webdesign/webprogrammering anbefaler jeg www.htmldog.com og www.w3schools.com Greit nok det, men nå spurte han etter tutorials angående FP, og da kan man gi ham det. Om FrontPage er et egnet program til webutvikling er en annen diskusjon, somhar blitt tatt RIMELIG mange ganger nå.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Både ja og nei til begge to. Marvil svarer på det trådstarter spør om, Loomy kommer med absolutt relevant fakta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå