Gå til innhold

Har posten begynt med langhelg?

Anbefalte innlegg

Kan jammen begynne å lure , jeg venter en pakke fra Oslo ,denne vet jeg med sikkerhet ble innlevert på Fredag før kl 12 , men først i dag på mandag er den innleveringsreg kl 14 43 hos dem og i tillegg er den ikke vidresendt .

Samme dag (fredag) er jeg selv og leverer inn en pakke som skal sendes og den er enda ikke innleveringsregistrert hos posten , da blir vel den ikke reg før på tirsdag .

Dette må vel kalles slett service :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror kanskje de har noen problemer med nettspor for tiden, at den ikke blir oppdatert.

Før kunne jeg som regel stole på nettspor, men de siste gangene jeg har bestillt utstyr har det gått en dag eller to før nettspor viste riktig(og da var jo pakkene så og si framme allerede).

Lenke til kommentar

Heisann..

Håper de ikke har begynt med det...

Bestilte meg et nytt skjermkort på fredag og det står

ingenting på pakkesporing på posten.no idag. :no:

Men det står at kortet er blit sendt på konto siden.. hmmm...

urer på hvor lang tid det skal ta.. føler med deg.. :whistle:

er liksom ganske kjedelig å vente på en pakke du ikke klarer å vente

med å slå kloa i... frustrerende det der gitt...

Vil ha skjermkort nå!! :cry:

Lenke til kommentar

Kan nevne at jeg ringte ned på posten og de kunne bekrefte at pakken jeg leverte inn ikke ville bli reg/sortert før i kveld og vidresendt i morgen , dvs vel 3 døgn på posten før den sendes vidre, selv om en ser bort fra søndag så er det fortsatt 2 1/2 døgn liggende bare på det lokale postkontor før vidresending . :wallbash:

Lenke til kommentar

Posten har vært treg i det siste. Sist jeg bestilte noe så lå den på sorterings-sentralen i oslo i nesten 2 dager (hverdager til og med) før den ble kjørt 4-5 km opp til postkontoret mitt...

Ringte dem å spurte hvorfor... svar: Slike pakker blir ikke prioritert...

De får prioritere akkurat hva f..n dem vil, men synes det er for dårlig å vente 5 dager fra pakken ble sendt fra komplett til den var på postkontoret ved meg her i oslo. Bestilte mandags-morgen, og hentet kortet fredags-ettermiddag.

Lenke til kommentar

Noen av dere har sikkert lest mine inlegg om posten før, da jeg ikke akkurat er noen stor fan av posten norge. Her er ett eksempel hvorfor.

15.10.04 19.17 Innlevert postterminal 3169 STOKKE

18.10.04 08.22 Videresendt 0024 OSLO

20.10.04 09.47 Registrert omlastingsterminal 8655 MOSJØEN

Dette er 5, les FEM dager... Pakken er enda IKKE ankommet plassen der jeg bor.

:no::thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...