Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

IE raskere enn opera

Anbefalte innlegg

Titter litt rundt på hardware forumet her og merker at opera laster opp sidene veldig treigt.

Må trykke flere ganger på samme post for å komme inn osv... Jeg åpner internett explorer og prøver meg litt frem der.. Mye raskere opplastning av sider o.l

Hva er feil?? Vil jo ikke bruke Ie :no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan det ha noe med at Opera identifiserer seg som Opera? Jeg så at det var mange nettsider som ikke fungerte som de skulle når Opera var satt til å identifisere seg som Opera. Jeg testet nå og kan ikke se at IE er raskere i forumet enn Opera, nå har jeg satt min Opera til å identifisere seg som IE.

Lenke til kommentar
Merking av tekst fungerer utmerket, hvilke tag'er mener du?

Jeg tenker på når man skriver poster, merker tekst, f.eks ordet bold og trykker på bold-knappen. I IE fungerer dette utmerket, men i Firefox så havner tag'ene altså [ B] og [ /B] helt på slutten av meldingen og ikke rundt det markerte ordet.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

har nå satt opera til å identifisere seg som MSIE 6.0, men kan ikke merke at det har gjort noe forskjell. Fortsetter å bruke opera, men syntes det er litt synd at det helt tydelig(ihvertfall her) er forskjell i opplastningen av sider her på forumet(og andre steder for den saks skyld) :no:

Lenke til kommentar

Uansett hva dere gjør, sett Opera til å identifisere seg som Opera, ikke noe annet. Eneste måten å få webmastere til å forstå hvor mange som faktisk bruker alternative browsere, er å vise det i loggene.

Jeg bruker selv Opera og har gjort det leeeenge - eneste problemet jeg støter på er småfeil i vising av sider, hastigheten har jeg ikke merket noen særlig forskjell på.

Og så har vi tabbed browsing og mouse-gestures da, men det er en helt annen diskusjon! :D

_

johanf

Lenke til kommentar
Det hørtes snålt ut. Selv bruker jeg Firefox og synes den laster mye raskere både på forumet og andre steder.

Eneste ulempen med en er at merking av tekst i forumet og tag'ene fungerer litt dårlig sammen. Er det slik på Opera også?

ja. Dette er fikset i IPB versjon 2.0

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...