Steikern Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) Hei! Jeg har akkurat kjøpt meg nytt netverkskort cnet eller noe, så kobla jeg nettverks lednigen ordentlig in i det nye netverskorte, så gikk jeg in på my networks places og der sto det at bege to var koblet fra, så tok jeg netverks lednigen ut av den nye, så kobla jeg netverksledingen in i det som er på hovedkorte. Så gikk jeg in på my networks places og der sto det at det ene netverks ledningen var koblet i, så jeg lurer på siden netverklednigen av i hvor for funker det ikke da? og lyset på netverks korte begyner heller ikke og lyse? Endret 18. oktober 2004 av Aadna Lenke til kommentar
notorled Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Jeg er meget imponert over dine ferdigheter i kunsten å skrive. Uansett, har du de nyeste driverene til kortet ditt? Lenke til kommentar
SUiCiDE_COMMANdO Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) Jeg er meget imponert over dine ferdigheter i kunsten å skrive. Er det ikke bare å holde kjeft i stedet for å slenge ut sånne ubrukelige kommentarer? Folk har forskjellige nivåer innen "kunsten å skrive". Noen har t.o.m. noe som så elegant kalles "skrive og leseproblemer". Men slikt er vel hinsides deg med din oppfatning av en verden hvor all gramatikk, rettskrivning, og tegnsetting utføres med en slik perfeksjonisme at enhver norsklærer ville fått tårer i øynene. Aadna: hvilken type tp-kabel har du? Det finnes to typer; en for direkte tilkobling mellom to pc'er - og en annen kabel som skal være mellom pc og switch. Hvis det ikke lyser i indikatoren på korten så kan det tyde på at du kanskje har feil kabel. (obs: det vil kun lyse i indikatoren hvis det er noe tilkoblet i begge ender av kabelen) Endret 18. oktober 2004 av SUiCiDE_COMMANdO Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) Jeg er meget imponert over dine ferdigheter i kunsten å skrive. Er det ikke bare å holde kjeft i stedet for å slenge ut sånne ubrukelige kommentarer? Folk har forskjellige nivåer innen "kunsten å skrive". Noen har t.o.m. noe som så elegant kalles "skrive og leseproblemer". Men slikt er vel hinsides deg med din oppfatning av en verden hvor all gramatikk, rettskrivning, og tegnsetting utføres med en slik perfeksjonisme at enhver norsklærer ville fått tårer i øynene. Aadna: hvilken type tp-kabel har du? Det finnes to typer; en for direkte tilkobling mellom to pc'er - og en annen kabel som skal være mellom pc og switch. Hvis det ikke lyser i indikatoren på korten så kan det tyde på at du kanskje har feil kabel. (obs: det vil kun lyse i indikatoren hvis det er noe tilkoblet i begge ender av kabelen) Såså gutter... Sjekk om kabelen sitter skikkelig i. Gjør den det så _kan_ det faktisk hende at maskinen bare trenger en restart Etter det kan du prøve å finne en nyere driver til nettverkskortet ditt, søk på google.com. Trenger du hjelp kan jeg hjelpe deg med dette! Vi prøver dette før vi går videre, lykke til Endret 18. oktober 2004 av Typhon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå