Gå til innhold

sende bankkode til steam?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har faktisk allerede gjort det. men så prøver jeg å overbevise kameraten min om å gjøre det også.

De trengte koden fordi jeg kjøpte Counter-Strike: Source og Half-Life 2.

Tja.. villle ikke gjort det hvis jeg var deg.

hvorfor ikke?

Endret av N*
Lenke til kommentar
Har faktisk allerede gjort det. men så prøver jeg å overbevise kameraten min om å gjøre det også.

De trengte koden fordi jeg kjøpte Counter-Strike: Source og Half-Life 2.

Tja.. villle ikke gjort det hvis jeg var deg.

hvorfor ikke?

Kan du ikke få tak i counter strike source og half life 2 på andre måter da.. I butikken?? Var der jeg kjøpte half life og så lasta ned steam på pc'en

Går sikkert greit å sende inn koden, men hva er vitsen med å ta sjangsen når du bare kan svippe innom din lokale spill/data forhandler?

Endret av eirik99
Lenke til kommentar
Kan du ikke få tak i counter strike source og half life 2 på andre måter da.. I butikken?? Var der jeg kjøpte half life og så lasta ned steam på pc'en

Går sikkert greit å sende inn koden, men hva er vitsen med å ta sjangsen når du bare kan svippe innom din lokale spill/data forhandler?

half life 2 har jo ikke kommet ut enda.

tipper at counterstrikesource kommer i en "pakke" med hl2.

Lenke til kommentar

half life 2 har jo ikke kommet ut enda.

tipper at counterstrikesource kommer i en "pakke" med hl2.

Ok... da er jeg med

så kompisen din foretrekker å vente til det kommer ut i Norge han da.

Nei.. vet ikke hvordan du skal greie å overtale han jeg.

:hmm:

Lenke til kommentar

Ikke noe mindre trygt gjennom Steam enn andre seriøse webshoper (og da gjelder det som regel en 3.part som "blander" seg inn). En viss risiko finnes uansett, men det gjør det ved bruk av kort på byen også. En får uansett erstatning om kortet ditt blir misbrukt så lenge du bruker det med vett. Går nok bra ska du se :)

Lenke til kommentar

VISA?

Nei, i dette tilfellet så har nok sikkert Valve forsikret kunder om at personsensitive data, kortnummer osv osv ikke vil utgies fra dem eller misbrukes på noen måte.

Dersom en tredjepart har klart å snappe opp koden fra Valve (Og det kan bevises) så blir det de som sitter igjen med regninga.

Høres mer logisk ut det.

Lenke til kommentar

neida.. et såpassserriøst firma som valve blir det nok ikke noe problemer med der nei..

Når jeg bestilte stod det også at infoen blir kryptert når det blir sendt.. ikke det at hardcore hackere ikke klarer å encode det igjen da men.. det viser til en viss sikkerhet og at de har tatt tiltak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...