eNix Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Har tenkt og skaffe meg nyt hovedkort. Har tenkt litt på denne DFI LAN party nf3 250gb, men har begynt og tvilet siden jeg har hørt at nforce 4 kommer denne måneden. Skal jeg bare gå for DFI lan party kortet eller skla jeg vente til nforce 4 hovedkortene kommer? Skla overklokke! Lenke til kommentar
Pug Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 NForce 4 hovedkort kommer i butikkene omkring begynnelsen av november og kanskje litt før, men det lønner seg å vente til de fleste barnesykdommene er fikset... Vet ikke hvor lang tid det bruker å ta, varierer vel litt, men begynnelsen av januar er vel omtrent rett tid å kjøpe et NForce 4 basert hovedkort? Så om du skal ha ny PC nå, kjøper du NForce 3 basert hovedkort, mener i hvert fall jeg, siden da får du et mye mer stabilt og ferdig hovedkort enn de splitter nye NForce 4 baserte hovedkortene som kommer i butikkene omkring november. Lenke til kommentar
eNix Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 Ok, hva er det hoved forskjellen som kommer til og bli mellom nforce 4 of nforce 3? Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Derom du har tenkt å klokke er jo DFI lan party et veldig godt alternativ. Lenke til kommentar
eNix Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 :!: det var jo bra, men da går jeg for dfi lan party Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 :!: det var jo bra, men da går jeg for dfi lan party Jeg skal hente mitt i morgen på posten! :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå