entonic Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Hei Jeg holder på med noe til skolen hvor jeg skal spille inn en lyd av en klokke som tikker. Jeg bruker nero wave editor og lurer på om det går an å få lyden høyere siden den er litt lav. Vennlingst svar raskt da jeg trenger det i morgen. Lenke til kommentar
entonic Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 *Bump* ingen som kan hjelpe *bump* Lenke til kommentar
ThoooR Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Hei Nå har jeg ikke Nero Wave editor her (på jobben) men jeg er ganske sikker på at dette går ann. Jeg har gjort det flere ganger selv, men husk at hvis du øker volumet mye på en slik "lav" lyd kommer det til å bli en del støy oxo Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Bruk en mikrofon med høyere out-put... Lenke til kommentar
aksjonist Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Eller gjør lyd om til mp3, og bruk mp3gain : http://mp3gain.sourceforge.net/index.php Lenke til kommentar
Bose Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 bruk en god kondensator mic og sørg for at det er stille rundt når du tar opp lyden. da går det fett Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Pro/semi pro musikk redigerings programmer har som oftest en "normalise" funksjon som øker lyden på ett lydspor opp til 0 db. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå