Gå til innhold

Kiss DP-1504 - Erfaringer?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har riktignok bare kiss DP500, men jeg kan ikke finne noe negativt å si om spilleren. Den har taklet det meste av divX, xvid, mpg og avi filer jeg har prøvd på den, og PC-link software fungerer også meget bra (dog jeg skulle likt om den var selvoppdaterende i stedet for at man må gjøre det selv)

(du må riktignok flashe firmware på DVD-ROM spilleren som står i for å få sonefri, men det er ikke akkurat vanskelig)

edit: det er forøvrig en egen "lyd & bilde" kategori jeg regner med du ville fått bedre respons i :)

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Jeg har riktignok bare kiss DP500, men jeg kan ikke finne noe negativt å si om spilleren. Den har taklet det meste av divX, xvid, mpg og avi filer jeg har prøvd på den, og PC-link software fungerer også meget bra (dog jeg skulle likt om den var selvoppdaterende i stedet for at man må gjøre det selv)

(du må riktignok flashe firmware på DVD-ROM spilleren som står i for å få sonefri, men det er ikke akkurat vanskelig)

edit: det er forøvrig en egen "lyd & bilde" kategori jeg regner med du ville fått bedre respons i :)

Ahhh - endelig! Takk for svar.... :yes:

Skal forresten flytte denne til Lyd & Bilde, takk igjen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...