Gå til innhold

Kyro 2 VS. GeForce 2 MX-400

SvovelSyre

Anbefalte innlegg

Jeg sitter med en PIII 450 Mhz, og er ganske klar over at jeg trenger et nytt skjermkort. Det står vel mellom Kyro 2 og GeForce 2 MX-400. Nevnes skal det vel også at jeg spiller bare Half-Life/CS/Quake3/UT/... vet at ut i fra dette, er Kyro 2 det beste alternativet... men, såvidt jeg har forstått, krever det mye CPU-kraft for å yte bra. Stemmer dette? Noen med prosessor i samme klasse som har Kyro 2? Hvor mange FPS?

[og igjen, det står mellom disse to kortene, og FPS i CS er det aller viktigste]...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har en amd duron 700@980 meg 650mb ram. Jeg får 116fps med kyro 2 i q3. Det med high quality oppløsning og alt på det høyeste. Får veldig dårlig i 3dmark 2001, dette fordi kyro2 kortet ikke er optimisert for directx 8. Men ellers har jeg ikke noe å klage på over kyro kortet.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2001-11-10 12:46, SvovelSyre skrev:

Jeg sitter med en PIII 450 Mhz, og er ganske klar over at jeg trenger et nytt skjermkort. Det står vel mellom Kyro 2 og GeForce 2 MX-400. Nevnes skal det vel også at jeg spiller bare Half-Life/CS/Quake3/UT/... vet at ut i fra dette, er Kyro 2 det beste alternativet... men, såvidt jeg har forstått, krever det mye CPU-kraft for å yte bra. Stemmer dette? Noen med prosessor i samme klasse som har Kyro 2? Hvor mange FPS?

[og igjen, det står mellom disse to kortene, og FPS i CS er det aller viktigste]...

Jeg har kjørt half fife (og cs),quake3 og unreal på mitt mx400 kort fra asus.

Konge grafikk.

3000 poeng i 3dmark 2001 med duron 800@936 2800 i 2001 med t-bird 800.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...