NothgaliC Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) Vet noen om noe bra fra Nickelback og Papa Roach?? Endret 18. oktober 2004 av NothgaliC Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Papa Roach har i det minste noe bra, som "Last Resort". Eneste jeg kommer på i farta. Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 Dei har mykje bra men kommer ikke på noe. vet noen om noen bra album fra Papa Roach?? utenom det som har "between angels and insekts", "blood brothers" og de der. Lenke til kommentar
embark Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Den nye cd'en til Papa Roach er jo litt bra da, "Getting Away With Murder", men den er ikke så bra som de gamle. Lenke til kommentar
Learning To Fly Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) Albummet Infest, med Last Restort og de der falt best i smak hos meg. Fra nr. 2 var det ikke noen sanger som skilte seg ut for meg, kanskje Time And Time Again. Har ikke hørt så mye fra nyeste albummet, men Scars var litt Nickelback-aktig, kanskje noe for deg, og kanskje det er noen flere sånne der også. Endret 18. oktober 2004 av AFireInside Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå