tbend Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Ser at ikke mange anbefaler denne skjermen, har den selv om e strålende fornøyd med den så hva er egentlig grunnen til det? Håper jeg får mange gode svar fra dere! Lenke til kommentar
enden Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Kan jo starte med å informere om at dnne skjermen nå er død og begravet fra NEC sin side. Det er en stund siden produksjonen stoppet, og den selges nå ut fra bettbutikkene. Så til det morsomme: Selv om navnet ikke viser det på noen måte er dette broren til 1760NX, men døyaktig samme panel som den første versjonen av 1760 (1760 har blitt oppgradert bittelitt etter at vi testet den, uten at det ble lansert som en nye modell)Den er ribbet for en del features, for å presse den ned litt i pris, men panelet er samme greia. Grunnen til at den ikke er så omtalt er vel at det omtrent bare er Netshop som har den av de store og anerkjente nettbutikkene. Det er tydeligvis ikke mange her på frumet som har den heller, da vi ikke har sett noe omtale fra brukerne før. Grunnen til at den ikke er redaksjonelt omtalt er at den, som tidligere sagt, er faset ut fra NEC. Lenke til kommentar
Lundig Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Jeg har denne skjermen og er storfornøyd Lenke til kommentar
tbend Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 Jeg å, vurdere en til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå