RegRot Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 har ett problem! vet ikke hvordan jeg sletter internett explorer. Jeg har installert opera. grunnen til at jeg vil slette det er for at den er helt klikk!! plopper fram mange sider omtrent hele tiden.... Lenke til kommentar
*Tronaldo* Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Avinstallasjon av IE er som å kjempe mot vindmøller. Du har helt tydelig et spyware problem og du bør derfor laste ned adaware og spybot fra download.com Jeg pleier å kjøre adaware først og deretter spybot, men det er vel hipp som happ. Husk for all del å oppdatere programmene før du kjører dem (Det finnes en update knapp i dem begge). Fjern ALT de finner og svar ja hvis den spør om den kan kjøre etter neste reboot. Lykke til! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) Tror ikke det er mulig å fjerne IE, men kjør en test med Ad-Aware (som du kan laste ned her og Spybot Search & Destroy som du finner her Hvis ikke kan det hende du får noe hjelp av å lese dette innlegget: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=295370 EDIT: too late Endret 18. oktober 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Jeg mener jeg leste et sted at microsoft hadde sluppet en how-to for å slette IE, den innebar å reinstallere Windows... Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Du kan for eksempel modifisere installasjonen slik at ie ikke installeres, hvorvidt du kan avinstallere etter at windows er installert er jeg i tvil om. Men du behøver jo ikke bruke ie selv om du har den installert. Fjern pop up reklame som tidligere nevnt i tråden. Og program som kazaa liker godt å poppe fram med litt reklame i ie vinduer. Lenke til kommentar
RegRot Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 Takker for all hjelp, men hvor ofte børr jeg kjøre disse programmene?? Lenke til kommentar
White_Tiger Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) Når du har mistanke til at noe har lagt seg inn. Endret 18. oktober 2004 av White_Tiger Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Feilpostet i Annet om hardare. Denne skal under Windows. Flyttet. Lenke til kommentar
*Tronaldo* Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Feilpostet i Annet om hardare. Hmmm..... Hvem er egentlig denne hardare? Hehehe - sorry; kunne ikke dy meg! *Tronaldo* Lenke til kommentar
So|o Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Alltid greit å beholde IE som "reserve" til windowsupdate og sider som ikke vises skikkelig i Opera. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå