vanilla ice Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Hallais :!: Hva mener dere om Lidl sitt inntog i Norge? Noen som har vært å handlet på en av deres butikker? Har ikke kommet til Stavanger enda, men jeg gleder meg. Har hørt rykter om billig øl samt snop Stemmer det for dere som har vært der? Auf Wiedersehn.... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Er en del andre tr¨åder om emnet, foreslår ett søk. Lenke til kommentar
MuD Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 eg er meget positiv til dei, dei har ganske mye rart og... men mye er ganske bra og billig har vore innom noen par ganger. denne byen er eit av dei få i landet som har fått Lidl Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 trenger man egentlig å diskutere lidl opp & ned da? hvis det er en ok butikk så vil folk handle der. hvis ikke så vil folk utebli og butikken vil forsvinne. det er jo tross alt bare en butikkkjede! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 det er jo tross alt bare en butikkkjede! Akkurat. Nå kan vi spare tre kroner per hundrelapp - what else is new? Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Syns Lidl er ganskke bra! Har ikke noe imot å gå å handle noe digg der vertfall. Kjøper gjerne snop til 4kr Hektoen på Lidl jeg.. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Lidl har et imponerende godteriutvalg, iaff Lenke til kommentar
Sabbath Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Akkurat. Nå kan vi spare tre kroner per hundrelapp - what else is new? Right on the spot! Hvem gidder å løpe til forskjellige foretninger for å spare 40 øre på en kilo poteter:) Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Liker ikke Lidl egentlig.. Er alt for dårlig atmosfære der, er lissom bare paller, helhvitt neonlys og dårlig service.. Nå har jeg ikke sett på lidl i norge, men slik er det i hvertfall i tyskland. Liker meg mye bedre på Meny.. Rema er sånn mellomting Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 fins det noen i oslo området? Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Har ikke vært på lidl , og tviler på at jeg kommer til å dra dit. Har inntrykk av at det er akkurat som europris. Langt borte, drittprodukter og egentlig ikke så billig allikavel. Gidder liksom ikke dra til sørlandsparken og handle når rema, rimi, mega, joker, kiwi +++ ligger i gåavstand fra hvor jeg bor. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 fins det noen i oslo området? Lidl har gjort nummer av at de ikke vil etablere seg på rett side av elven. Imidlertid har de vel noen saker i øst, Alnabro eller noe? Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Akkurat. Nå kan vi spare tre kroner per hundrelapp - what else is new? Du sparer 70,- per pakke tobakk om du kjøper en av lidl's merker, det er en del penger Og tobakken er faktisk ikke så verst... Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 Akkurat. Nå kan vi spare tre kroner per hundrelapp - what else is new? Du sparer 70,- per pakke tobakk om du kjøper en av lidl's merker, det er en del penger Og tobakken er faktisk ikke så verst... Seriøst? Hvor mye tar de for en 20 pakn.? Lenke til kommentar
andesam Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 lidel er kanskje billig på en del varer, men mye av det er crap og dessuten har de veldig dårlig utvalg der. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Eneste man kan håpe på er at de presser ned prisene hos andre butikker. For min del er 7 kroner for en IFA på rimi uhørt. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 De hadde en del billige ting, kjøtt og pålegg bl.a. Handlet litt av det. De hadde billig boksøl iallefall. 15-16,- pr. halvliter. Eple/pæreciderskvip for samme prisen pr. halvlitersboks. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 19-pakninger med røyk koster vel fra 45 og oppover svjv? Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 19-pakninger med røyk koster vel fra 45 og oppover svjv? når kom 19 pakningene ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå