MIZZ_HELL Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Her om dagen satt jeg å så på film, så skulle jeg gå ut av "full skjerm", (dobbel klikka på bilde), da gikk pc'n tregt så jeg trykte på ctrl+alt+del. Etter en liten stund så fikk jeg opp skrivebordsbilde mitt med ingen ting på, da tenkte jeg at det kom til å ta en stund så jeg "kvelte" dataen. Når jeg da skulle slå på dataen kom det under oppstarten at jeg måtte velge sikkerhetsmodus, starte på vanlig måte, sist fungerende innstillinger osv... Jeg har nå prøvd å velge alle men når windows driver å laster før jeg kommer inn på noe så restarter den får ikke installert windows på nytt... Hva kan være galt??? Jeg vet at det IKKE er strømforsyningen min for det har jeg testet.. Har et GA-7VT600 1394 hovedkort AMD 2800+ prossesor Windows XP Er det noe mer, så bare spør... Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Jeg skjønner ikke helt hva du prøver å få til. Vil du prøve å få opp din gamle installasjon, eller vil du installere på nytt? Det høres ut som en Windows-install "gone-seriously-bad"... Bestem deg for hva du vil, og beskriv litt mer detaljert de feilmeldinger du får osv. På den måten får vi som gjerne vil hjelpe et bedre bilde av hva som skjer med maskinen din og det blir lettere å komme på ting som kan hjelpe! -Jørgen Lenke til kommentar
MIZZ_HELL Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 Dataen ble fixa for ett par dager siden, har dessvere ikke hatt tid til å skreve det her.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Du hadde forresten ikke trengt å "kvele" dataen. Steng ned explorer.exe neste gang, og start den på nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå