Thombr86 Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) Urk. JEg har ikke godt av å se ting. Jeg har et Radeon 9800 pro kort som jeg skal forsøke å beholde i i alle fall et år, men når jeg leser sånne småtester så får... jeg... så... lyst.. på! Men fy Helge, hold deg vekke, du er student, du kan ikke kjøpe slike ting da. Det er ikke lett å være sånn hobbyhardwarenerd. I second that! Har 4700,- å bruke hver måned (etter hybelleie og andre faste utgifter), bruker en god del av det på HW og utstyr ja, nå er det kamera, A64, DVD-brenner osv, osv. Men så har det seg slik at jeg ikke fungerer uten mat, så jeg må bruke en del penger på det også Endret 18. oktober 2004 av BrAtTeRn Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Ja denne maten denne maten. Har klart å tynt meg ned i 1000 kr i måneden i mat da, og det er det minimale jeg har. Så er det alt annet en skal finne på også. Vel, tror ikke jeg skal syte for hardt, det er sikkert ikke artig for andre folk å lese... Lenke til kommentar
nilsjohanole Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Vi har fått inn et GeForce 6600 GT-basert kort fra AOpen i testlaben. Her får du noen foreløpige ytelsesmålinger fra dette spennende mellomklassekortet. <a href="http://hardware.no/art.php?artikkelid=11109">Les artikkelen her Hei Håvard Ser du har fått nytt leketøy i hus. Kunne du tenke deg å spandere ørlite omtanke på de av oss som bruker PCn profesjonelt, eller hører vi hjemme i et annet forum?? Kunne vært artig å vite hvilket skjermkort som gjelder for MAYA, ProE, Ugs, Catia.... (Det er noe som heter virkelighet her i verden) Lenke til kommentar
superdigg Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Hvordan er dette i forhold til ATI Radeon 9800 Pro? Ser at de får i underkant av 300 poeng mer enn mitt 9800 Pro @ XT (pluss litt overklokking) -> ORB compare URL. Nå har jeg en slappere CPU vel og merke. Ellers vil jeg ha CS:S/HL2 Video Stress Test også med her. Personlig kommer det til å være min guide for neste skjermkortkjøp. Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 (endret) Vi har fått inn et GeForce 6600 GT-basert kort fra AOpen i testlaben. Her får du noen foreløpige ytelsesmålinger fra dette spennende mellomklassekortet. <a href="http://hardware.no/art.php?artikkelid=11109">Les artikkelen her Hei Håvard Ser du har fått nytt leketøy i hus. Kunne du tenke deg å spandere ørlite omtanke på de av oss som bruker PCn profesjonelt, eller hører vi hjemme i et annet forum?? Kunne vært artig å vite hvilket skjermkort som gjelder for MAYA, ProE, Ugs, Catia.... (Det er noe som heter virkelighet her i verden) Kortene som gjelder der er vel Quadro, Rage GL og Wildcat. Koster noe mere enn normale kort, men har optimaliseringer. Edit: Det nermeste jeg har vært et professionelt kort er et soft-modifisert Ti4200, ble et Quadro 4 480 tror jeg. Edit2: http://www.nvidia.com/page/partner_certified_drivers.html her ser du hvilke programmer quadro kort har optimaliseringer for. Endret 19. oktober 2004 av BrAtTeRn Lenke til kommentar
Revox Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Ahh det Aopen kortet var pent. Bra noen klarer design og kvalitet uten å legge en haug med påstander om at det er raskere enn det faktisk er, i motsetning til diverse andre *host* gainward *host* Litt dyrt dog... Frister felt med SLI 6600GT, men lurer på 6800 NU også.. hvis det takler sli. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Det er ikke bare på hw.no de tester skjermkort da...... Lenke til kommentar
chil Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 altså går det ann å kjøre feks 6800 Ultra i SLI? Å hvordan tror dere SLI 6600GT vil yte i forhold til et 6800 Ultra? Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Ah, dette ser jo bra ut. Vurderer nytt skjermkort, så vi får se hva testen sier Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Hvor blir det av den større testen av dette kortet som vi ble lovet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå