s.hovden Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Hei, noen andre som har problem med å få Ir til å fungere på Whitebox cl56? Det er ikke noe problem i enhetsbehandling, men rett og slett problem med å få kontakt med infrarøde produkter. Får opp at en mobiltelefon er innen rekkevidde, men vil liksom ikkje fungere alikevel. Noen andre som har noen erfaringer/tips Mvh Sindre Lenke til kommentar
MortenNP Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Hvis jeg lægger min Nokia ved siden af min Zepto 4200(magen til CL56), så går der et stykke tid før den finder telefonen, men ret hurtigt bagefter forsvinder telefonen igen, så jeg kan ikke nå at overføre noget til den. Ved ikke om det er samme problem som du har? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Jeg har CL56 og simens M65...overføring her har gått knirkefriitt, begge veier.... Win kom opp med et vindu hvor en velger filer en skal overføre, og en må gjøre motsatt på mobilen om det skal virke andre veien, dvs velge filene der å så velge send på mobilen.... Lenke til kommentar
s.hovden Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 Tror vi har akkurat samme problem MortenNP, tror kanskje der er noe problem med nyere nokia telefoner og Ir porten denne maskinen. Lenke til kommentar
MortenNP Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Ja det kunne godt lyde sådan! Har egentlig bare troede det var mig der ikke kunne finde ud af det! Men kunne være man skulle prøve og skrive en mail til Zepto om det er noget de kender til, og hvad en løsning kunne være. Lenke til kommentar
Senshi Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Hvis du skal få Nokia mobil telefon til å kommunisere med CL56 via IR, må du endre overføringshastigheten til IR porten i device manager. Husker ikke helt hva du måtte endre den til... (En stund siden jeg gjorde dette) Lenke til kommentar
s.hovden Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 Endret overføringshastigheten til IR porten i device manager til 57600 bps, nå fungerer cl56 og nokia telefonen perfekt:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå