enden Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Satser på kombinasjonsskjermer Hyundai satser nå hardt på kombinasjonsprodukter og frister med to nye skjermer som kombinerer data med TV. De lanserer det de kaller en 17-tommers "konsoll-skjerm" og en 19-tommers "hybel-TV". Les artikkelen her Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Det hadde vært litt kult med den 17-tommeren. Forventer en test av den her, Jørgen. TV-Tuner og en god LCD Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 19" TV er ikkje så morro...DVD på 19" blir aldri det samme som ein god 28" eller 32". Data\TV-skjermer på 32"...då snakkar me... Men dyrt som fy. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Flott produkt, men jeg synes påslaget i pris på rundt tusenlappen i forhold til andre skjermer uten TV-tuner er litt for mye. Jeg foretrekker fortsatt TV-kort til PC'n slik at jeg får opptaksmuligheten. Med en oppløsning på 1280 x 1024 piksler skulle det ikke være noe i veien med bildekvaliteten på TV-sendingene. Si ikke det. Kvaliteten på bildet blir aldri bedre enn det svakeste leddet. Selve TV-sendingene har en reell oppløsning på ca 500 linjer ganger noe i bredden. Kvaliteten på tuneren har også mye å si. Litt forenklet kan kvaliteten sikkert sammenlignes med å kjøre 640x480 i oppløsning. Altså ikke-native oppløsning. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Flott produkt, men jeg synes påslaget i pris på rundt tusenlappen i forhold til andre skjermer uten TV-tuner er litt for mye. Jeg foretrekker fortsatt TV-kort til PC'n slik at jeg får opptaksmuligheten. Med en oppløsning på 1280 x 1024 piksler skulle det ikke være noe i veien med bildekvaliteten på TV-sendingene. Si ikke det. Kvaliteten på bildet blir aldri bedre enn det svakeste leddet. Selve TV-sendingene har en reell oppløsning på ca 500 linjer ganger noe i bredden. Kvaliteten på tuneren har også mye å si. Litt forenklet kan kvaliteten sikkert sammenlignes med å kjøre 640x480 i oppløsning. Altså ikke-native oppløsning. En heftig 17" LCD koster jo rundt 4500 Lenke til kommentar
enden Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 Med en oppløsning på 1280 x 1024 piksler skulle det ikke være noe i veien med bildekvaliteten på TV-sendingene. Si ikke det. Kvaliteten på bildet blir aldri bedre enn det svakeste leddet. Selve TV-sendingene har en reell oppløsning på ca 500 linjer ganger noe i bredden. Kvaliteten på tuneren har også mye å si. Litt forenklet kan kvaliteten sikkert sammenlignes med å kjøre 640x480 i oppløsning. Altså ikke-native oppløsning. Godt poeng. Det jeg i hovedsak siktet til her (som tydeligvis burde vært spesifisert) er at f.eks. 20 tommer og 640*480 er grisestygt å se på. Når det gjelder prisen så kommer det jo helt an på hvordan den fungerer i praksis. Er det en god allroundskjerm så vil jeg faktisk si den ikke er spesielt dyr. Se bare på NEC 1760NX - den koster fortsatt over 4.000,- Lenke til kommentar
Mato Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 hadde bare størrelsen veært noe større kunne dette vært intresant ,men noe ny tv blir det neppe før man før over 50" plasma/lcd skjemer til priser som ikke ligner en god brukt bil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå