hazen Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Jeg skal bestemme meg for og kjøpe 1 av 2 kort. Det ene er ett Radeon 9600PRO 256MBRAM ADVANTAGE. 995kr det andre ett Radeon 9600XT 128MB RAM 1400kr Er det veldig stor forskjell på de 2?? fordi jeg vil helst gå med det billige valget men visst XT er MYE MYE bedere så kjøper jeg det. Takk for all hjelp! Lenke til kommentar
atrax Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) Hvis du i utgangspunktet bare skal bruke én tusenlapp på skjermkort, kan jeg ikke anbefale deg å kjøpe XT-versjonen, selv om den er bedre. For skal du først betale mer, går du for noe som er mye bedre enn Radeon 9600 Pro, ikke bare litt bedre, som XT-versjonen er. GeForce 6600 er et godt alternativ. Men du sier i denne tråden at du allerede har bestilt et Radeon 9600 Pro-kort? Det er forresten nok med én tråd på rett sted, du trenger ikke enda en tråd på feil sted! Endret 18. oktober 2004 av atrax Lenke til kommentar
hazen Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 ja jeg har bestilt det men så så jeg det andre kortet og blir forvirret...er litt "NOOB" på dette.. men 9600PRO er helt OK eller?...spiller bare i 640x480 og trenger ikke mer en 25fps...dette gjelder source\HL2 trenger og ha ting på High eller nerme high med vanneffekter på fult Lenke til kommentar
kakeole Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Skal du kjøre hl2 bra, med full grafikk på vannet...? tror ikke 9600 pro holder da, for å si det sånn.. med mindre alt annet i maskina di er j*velig bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå