FuJJi Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) Jeg lurer på hvorfor Rockstargames er så hemmelighetsfulle med spillene sine...Ja, det skal være litt spenning att når spillet kommer. Men det er måtepå Hehe. *EDIT* ok...det er ikke akkurat så mange filmer og så mye info om spillet.Ja det er en del..Vi har ikke får vite soundtracket o.l+ Det jeg mente var: Det tok lang tid før vi fikk info om det+screens. +det ble vist en film at det på E3 men det var bak stengte dører. De er litt hemmelighetsfulle... Endret 18. oktober 2004 av FuJJi Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Hva? Gidder du å si hva du snakker om? Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) Ehm... javel Jeg lurer på hvorfor månen er så langt unna... La oss snakke om det! Edit: Forresten, Nei det er de ikke Endret 18. oktober 2004 av Nymfo- Olga Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Jeg lurer på hvorfor Rockstargames er så hemmelighetsfulle med spillene sine...Ja, det skal være litt spenning att når spillet kommer. Men det er måtepå Hehe. javel? lurer på hvorfor idun ketchup er rød å gul jeg, har lyst på ketchup i en blå farge..... Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Foreslår at dere dropper å poste i et emne om dere mener det er bak mål. Folk må gjerne få diskutere slikt hvis de vil. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Jeg lurer på hvorfor Rockstargames er så hemmelighetsfulle med spillene sine...Ja, det skal være litt spenning att når spillet kommer. Men det er måtepå Hehe. Er de så hemmelighetsfulle da? San Andreas har jo hatt kjent utgivelsesdato lenge nå. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Ein liten utfyllese av trådstarter hadde ikkjs skada nei...du har jo utgivelsesdato, bilder i massevis og sider opp og sider ned med info. Lenke til kommentar
FuJJi Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 Sååååå mye info er det nå ikke... Lenke til kommentar
Never_Ever Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Sååååå mye info er det nå ikke... eh.....ikke så mye info? confirmation list: http://www.gta5.com/forums/viewtopic.php?t=5905 www.gtagaming.com Lenke til kommentar
FuJJi Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 oook der var det en del ja Lenke til kommentar
Tim Pop Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Også er det helt utrolig mye filmsnutter, bilder og musikk på hjemmesiden til spillet nå. Fett design også! Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Den (store) GTA San Andreas Tråden! MASSE ny info! Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Var en del der ja Men jeg synest det er ganske bra at de holder tilbake en del informasjon. Det er med på å holde spenningen oppe. Men de har jo gitt oss en del den siste måneden da. Men jeg liker at ikke alle skriker ut om hvor bra spillet deres er og kommer med mange detaljer et år før spillet kommer ut. For da er du ofte lei spillet før det faktisk har komt ut Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Synes Rockstars er en av de flinkeste til å holde folk oppdatert med nyheter, holde sine utgivelsesdatoer osv.. Lenke til kommentar
alphadec Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Jeg lurer på hvorfor Rockstargames er så hemmelighetsfulle med spillene sine...Ja, det skal være litt spenning att når spillet kommer. Men det er måtepå Hehe. *EDIT* ok...det er ikke akkurat så mange filmer og så mye info om spillet.Ja det er en del..Vi har ikke får vite soundtracket o.l+ Det jeg mente var: Det tok lang tid før vi fikk info om det+screens. +det ble vist en film at det på E3 men det var bak stengte dører. De er litt hemmelighetsfulle... Når det gjelder GTA San andreas så kan ikke jeg si jeg er så veldig intressert i denne jeg, digget dette i gta3, vc men hva jeg har sett av san anadreas så intresserer denne meg ikke noe særlig. Og når det gjelder denne musikken her!!! vel så kan jeg styre min begesitring. Etter og ha spilt Mafia så var ikke gta så veldig bra. Lenke til kommentar
Sau Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Og rockstar har faktisk sagt at det kommer et nytt gta (gta 4) i god tid før julen 2005 Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 (endret) Jeg lurer på hvorfor Rockstargames er så hemmelighetsfulle med spillene sine...Ja, det skal være litt spenning att når spillet kommer. Men det er måtepå Hehe. *EDIT* ok...det er ikke akkurat så mange filmer og så mye info om spillet.Ja det er en del..Vi har ikke får vite soundtracket o.l+ Det jeg mente var: Det tok lang tid før vi fikk info om det+screens. +det ble vist en film at det på E3 men det var bak stengte dører. De er litt hemmelighetsfulle... Når det gjelder GTA San andreas så kan ikke jeg si jeg er så veldig intressert i denne jeg, digget dette i gta3, vc men hva jeg har sett av san anadreas så intresserer denne meg ikke noe særlig. Og når det gjelder denne musikken her!!! vel så kan jeg styre min begesitring. Etter og ha spilt Mafia så var ikke gta så veldig bra. Lurer litt selv også det. Det ssom er så genialt i GTA3 og VC er dette med radio og settingen som gjør alt skikkelig 80 talls. For de som ikke er vokst opp på 70-80 tallet så kan nok VC synes ganske kjipt når det gjelder musikk og slikt. Jeg for min del som har passert 30 håper da et de også har laget noen retro rock eller metalradioer i San Andreas slik at man slipper å høre på rap og hip-hop mens man spiller. Eller skal det bli artig å se de spillet. Fallhøyden er MEGET stor siden vice city og GTA3 var så bra. Endret 20. oktober 2004 av Mazeking Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå